وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 12 تير 1393 ساعت 10:11   |   کد مطلب: 8117
مهدی سعیدی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار ما و گفت: دکتر زلفی گل وزنه سنگینی را بلند کردند و مدیریت پس از ایشان هم باید بتوانند این راه را ادامه دهند.

مهدی سعیدی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دکتر زلفی گل وزنه سنگینی را بلند کردند و مدیریت پس از ایشون هم باید بتوانند در درجه اول با توجه به کارهای بزرگی که در قسمت های مختلف علمی فرهنگی عمرانی انجام گرفته این وزنه را تحمل کنند و در درجه بعد هم با ارتقاء این فعالیت ها بیشتر از قبل به دانشگاهیان خدمت کنند.

وی در ادامه افزود: در مسائل علمی  دانشگاه در مدت مسئولیت دکتر زلفی گل پیشرفت های قابل توجهی داشته که میتوان به انتخاب دانشگاه بوعلی در کنار دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه های برتر جهان اسلام و افزایش پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی اشاره کرد

مسئول سابق بسیج دانشجویی گفت:ویژگی مهم مسائل فرهنگی در دوران پروفسور زلفی گل این بود که فعالیت های فرهنگی صرفا ویژه  دانشجویان نبود و برنامه هایی هم برای کارمندان و اساتید اجرا میشد و خود پروفسور زلفی گل هم به شدت از برنامه های فرهنگی حمایت میکردند.

سعیدی ادامه داد: از نظر عمرانی هم دانشگاه بوعلی سینا با محوطه سازی های فراوان احداث دانشکده های جدید و احداث خوابگاه ها باعث شد مشکلات دانشجویان در این موارد به حداقل برسد.

دیدگاه شما