وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 8 مرداد 1394 ساعت 07:39   |   کد مطلب: 15475
خروج از رکود اقتصادی در گرو ورود به بازارهای بین‌المللی است
معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: توجه به بازارهای بین‌المللی و صادرات کالا موجب ایجاد اشتغال در کشور و به تبع استان همدان می‌شود از این رو با ورود به بازارهای بین‌المللی می‌توان از رکود اقتصادی خارج شد.

به گزارش نافع، خسرو سامری عصردیروزدر آئین تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان همدان اظهار داشت: استاندارد یکی از مهمترین مسائلی است که در تولید و ایجاد ثروت باید به آن توجه داشت.
معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها وارد بازار بین‌المللی می‌شویم که این موضوع نیاز به افزایش کیفیت کالا و رقابت با کالای خارجی دارد.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به صورت هوشمندانه مسئله کیفی سازی محصولات و استاندارد سازی را مطرح کردند.
سامری اظهار داشت: یکی از بندهای برنامه ششم توسعه توجه به استانداردسازی و صرورت این مسئله است.
وی با بیان اینکه کالای باکیفیت مشتری خوبی هم دارد، عنوان کرد: اگر کالایی استانداردسازی نشود با مشکلات زیادی روبرو می شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان اظهار داشت: هرروز شاهد پیشرفت استان هستیم و می‌بینیم در تمرکز به سمت یک کالا یا جنس تغییر رویه دارد که امیدواریم در ایجاد و شناسایی بازارها نگاه دقیقتری داشته باشد.
وی خطاب به مدیر جدید اداره استاندارد گفت: همدان استانی کشاورزی و صنعتی است در حالیکه استان مرکزی استانی کاملا صنعتی است و انتظار می‌رود با توجه به بافت فعالیت همدان به موضوع استانداردسازی توجه ویژه شود.
انتهای پیام/پ.ح/9457
 

دیدگاه شما