وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 ساعت 14:11   |   کد مطلب: 14356
اعتبارات ملی فرودگاه همدان افزایش می یابد
معاون برنامه ریزی استاندار همدان گفت: فرودگاه همدان جنبه بین المللی دارد که تاکنون 320 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و با پیگیری های صورت گرفته قرار است اعتبارات ملی این بخش تا 500 میلیارد ریال افزایش یابد.

به گزارش نافع،

خسرو سامری روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان همدان افزود: مجموعه فعالیت های دولت مدون و بسیار مناسب است که با جدیت و پیگیری مسوولان و در سایه همدلی و همزبانی تحقق می یابد.

وی با بیان اینکه همه مسوولان باید خود را یک جهادگر بدانند و حرکت جهادی در تک تک حرکات آنان خود را نشان دهد اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به مسایل اقتصادی، معیشتی ، اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی توجه ویژه ای دارد.

وی اضافه کرد: شهرستان همدان به عنوان مرکز استان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارد و طرح های بزرگ ملی از جمله راه آهن در همدان در حال اجرا است.

سامری اضافه کرد: فرودگاه همدان جنبه بین المللی دارد که تاکنون 320 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و با پیگیری های صورت گرفته قرار است اعتبارات ملی این بخش تا 500 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی اظهار کرد: 3.4 درصد از تولید ناخالص کشور در بخش کشاورزی توسط شهرستان همدان تامین می شود و با توجه به موقعیت این شهر باید حرکت های موثری برای توسعه آن انجام شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان هزینه شده است گفت: بیشتر این اعتبارات به دلیل تعداد بیشتر بیمارستان ها و مراجعه کنندگان برای شهرستان همدان هزینه شده است.

سامری ابراز امیدواری کرد: شهرستان همدان با مدیریت قوی ، منسجم و تعامل و هماهنگی که با سایر مدیران دارد بتواند گام های موثری را برای توسعه استان بردارد.

معاون سابق عمرانی و برنامه ریزی فرماندار همدان نیز با تشریح عملکرد چهار ساله خود گفت: توانمند سازی پنج نقطه حاشیه شهر همدان با اجرای 375 طرح توسط دستگاه های اجرایی با 568 میلیارد ریال اعتبار نقطه عطفی بود که در شهرستان انجام شده است.

محمد علی محمدی افزود: ساماندهی دو هزار و 480 مزار شهدا، بهره مندی 82 درصد جمعیت روستایی از فاز اول بهسازی، پیگیری ساخت 12 هزار واحد مسکن مهر و بهره برداری 80 درصد آن از جمله برنامه های اجرا شده در چند سال گذشته در شهرستان همدان بوده است.

در این آیین از خدمات محمدعلی محمدی تقدیر و حسین افشاری به عنوان معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان همدان معرفی شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما