وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 تير 1394 ساعت 16:39   |   کد مطلب: 15301
مقاومت ملت؛ عامل اصلی موفقیت مذاکرات هسته ای
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه مقاومت ملت؛ عامل اصلی موفقیت مذاکرات هسته ای است، گفت: رسیدن به جمع بندی نهایی هسته ایی در حقیقت گذر از مرحله اول بود.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تویسرکان، با اشاره سخنان مقام معظم رهبری درباره تیم مذاکره کننده کشورمان، گفت: سخنان رهبری و موضع گیری ایشان حمایت از تیم مذاکره کننده را نشان می داد.

وی اظهار کرد: ما و ملت نیز از زحمات تیم مذاکره کننده قدردانی می کنیم چرا که این مذاکرات سببسترش وحدت ملیمان شد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: با اعلام جمع بندی نهایی مذاکرات مرحله اولیه توافق به سرانجام رسیده است و امیداریم این وحدت ملی در ادامه مسیر تبدیل شدن بیانیه هسته ای به توافق نهایی، قطعی و عملی ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه گرچه تحریم ها برای ضرر داشت اما برای طرف مقابل خسارت های بیشتری را رقم زد، عنوان کرد: پیروز نهایی این مذاکرات مقاومت ملت بزرگ است چرا که ثابت کردند هیچ گاه با تهدید و تحریم تسلیم زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام نمی شوند.

وی در ادامه به تبریک روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، گفت: 6هزار مددجوی در بهزیستی تویسرکان پرونده دارند و در سال جاری دو میلیارد ریال مستمری به این مددجویان پرداخته شده است.

امام جمعه تویسرکان همچنین با اشاره به بحران کم آبی در کشور و به ویژه در شهرستان تویسرکان، بیان کرد: با توجه به وضعیت عمومی آب های زیر زمینی، در صورت عدم مدیریت منابع آبی و همکاری مردم، وضعیت بحران کم آبی وخیم ترمی شود.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: در آموزه های دینی ما بر درست مصرف کردن، پرهیز از اسراف و رعایت الگوی صحیح مصرف تأکید فراوان شده است و می طلب که مردم نیز در این زمینه به یژه در مصرف صحیح آب همکاری های لازم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به روز بیست و ششم تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان، این روز را نیز تبریک گفت.

امام جمعه تویسرکان به پرپایی نماز عید فطر در خیابان شهدای تویسرکان نیز اشاره کرد و گفت: عید سعید فطر، عید بندگی است اعمال و  نماز این عید دارای پاداش بسیاری است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما