وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 06:04   |   کد مطلب: 15522
امام جمعه تویسرکان گفت: امریکا و اسرائیل چگونه می توانند حرف از مبارزه با سلاح هسته ای بزنند در حالی که هم از این بمب ها استفاده کردند و هم کلاهک های هسته ای بسیار دارند.

به گزارش نافع، به نقل از رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، به یازدهم مرداد ماه، سالروز شهدات شیخ فضل الله نوری رهبر مشروطیت اشاره کرد و گفت: در حدود سه سال بعد از به سرانجام رسیدن مشروطیت  رهبر روحانی و معنوی آن را به شهادت رساندند.

وی دور کردن روحانیت از مشروطه، بدبین کردن مردم نسبت به مشروطه و نفوذ انگلیس  برای استقرار و استمرار دیکتاتوری رضاخانی را از عومل شکست نهضت مشروطیت عنوان و اظهار کرد: امروز نیز دشمنان نظام به ویژه امریکای جنایتکار، انگلیس و اسرائیل غاصب با طبل تو خالی سیاه نمایی و شیپورچی گری به دنبال زیر سال بردن دستاوردهای نظام جموهری اسلامی ایران هستند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: دشمنان انقلاب می خواهند تا متدینین را از نظام دور سازند و با وارد کردن عوامل خود در نظام وحدت و انسجامی مردمی را از بین ببرند، اما خوشبختانه با هدایتگری مقام معظم رهبری و حضور مردمی تاکنون نقشه های آنان با شسکت مواجه شده است.

حجت الاسلام موحدی گفت: امریکای جنایتکار با سیاه کاری و سیاه نمایی حتی تاریخ را وارونه جلوه می دهد و بهانه حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی را راهی برای اتمام جنگ جهانی دوم عنوان می کند در حالی که رهبران جنگ هیتلر و موسولینی ماه ها قبل به نوع از صحنه روزگار محو شده بودند و ژاپن نیز تسلیم شده بود.

وی تصریح کرد: و اما این امریکا بود که برای آزمایش کردن بمب های هسته ای خود به توجه به آن که جنگ در عمل به اتمام رسیده بود، از آن ها استفاده کرد و سپس با سیاه نمایی افکار عمومی را به سمتی سوق داد که همین بمب ها سبب اتمام جنگ جهانی دوم شد.

امام جمعه تویسرکان به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تنها " مجرم اتمی جهان اینک به دروغ خود را مدّعی مبارزه با گسترش سلاح اتمی معرفی می کند "، گفت: امریکا و اسرائیل چگونه می توانند حرف از مبارزه با سلاح هسته ای بزنند در حالی که هم از این بمب ها استفاده کردند و هم کلاهک های هسته ای بسیار دارند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: عجیب تر آن که اروپایی که خود جنگ های هانی اول و دوم را به راه انداختند، حال ژست نجابت به خود می گیرند و مدعی هستند که ایران جنگ طلب است و حقوق بشر ا رعایت نمی کند.

وی افزود: به حقیقت مردم ایران حق دارند که از امریکا و هم پیمانانش نفرت داشته باشند چرا که تاریخ آنان تاریخ چپاول و خیانت به بشریت است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه ازبرگزاری با شکوه روز تویسرکان در روز پنجم مرداد ماه جاری از مردم تشکر و ابراز امیدواری رد: این روز نقطه عطفی برای شناساندن م ظرفیت ها و توانمندی های تویسرکان با رویکرد ایجاد زمینه برای پیشرفت تویسرکان باشد.

حجت الاسلام موحدی به روز 12 مرداد روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه های هم اشاره کرد و گفت: با توجه به نهادینه کردن فرهنگ پهلوانی در ورزش به جاست که این روز این ورزش پهلوانی از سوی مسئولان به خوبی گرامی داشته شود.

وی همچنین به فرقه های ساختگی بهائیت، وهابیت و بابیت نیز اشاره کرد و افزود:  این فرقه های دروغین از سوی دشمنان اسلام برای رسیدن به آرزوهای خود طرح ریزی شده است.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: افرادی که رهبران این فرقه های هستند به دلایلی از جمله ضعف اخلاقی،  آلودگی مالی،  کم سوادی، دنیا طلبی و مقام پرستی از اسلام حقیقی فاصله گرفتند چرا که آنلن در حقیقت اسم اسلام را یدک می کشند و بویی از اسلام نبرده اند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: رهبران این فرقه ها دست نشانده های صهیونیست و انگلیس و دشمنان اسلام هستند تا منافع آنان را تأمین کنند و بی تردید اگر کسی به ائمه اطهار(ع) متصل شود و در زمان غیبت در راه ولایت باشد همرگز گمراه نمی شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما