وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 تير 1394 ساعت 10:22   |   کد مطلب: 15065
 توسعه محتوا و بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی ازضرورت های استفاده از فضای مجازی است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: با استفاده از ظرفیت جوان و نخبگان در زمینه توسعه محتوا در فضای مجازی و بومی کردن شبکه‌های اجتماعی می‌توانیم هرچه بهتر پیام انقلاب را صادر کنیم.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امروزه گسترش شبکه جهانی اینترنت و به طبع آن افزایش تعداد شبکه‌های اجتماعی باعث تغییراتی در زندگی مردم به‌خصوص نسل جوان شده است که ما نیز باید از این بستر در راستای گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی خود استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب سعی می‌کنند با استفاده از فضای مجازی جوانان ما را به سمت بی‌هویتی و دور کردن از ارزش‌ها سوق دهند و در این راه می‌خواهند باورها و اعتقادات ما را نیز عوض کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: رهبر معظم انقلاب که همیشه در مورد فضای مجازی و تهاجم فرهنگی دشمن فرمایشات گران‌قدری دارند در ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه به این موضوع نیز اشاره نمودند و برنامه‌های مرتبط با فضای مجازی را ابلاغ کردند.

وی گفت: ازجمله تأکیدات ایشان درباره فضای مجازی می‌توان به مواردی همچون، تسلط بر دروازه‌های ورودی و خروجی فضای مجازی و پالایش هوشمند این فضا و حضور مؤثر و هدفمند در تعاملات بین‌المللی فضای مجازی اشاره کرد.

گروسی بیان داشت: مقام معظم رهبری همیشه بر تولید محتوا فضای مجازی تأکید کرده اند و در سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه نیز به موضوع توسعه محتوا در فضای مجازی بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور و بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی تأکید دارند.

وی افزود: همه ما و مسئولان فرهنگی کشور باید تلاش کنیم تا با استفاده از نخبگان و جوانان کشور به تولید محتوای مناسب در راستای اهداف بزرگ انقلاب اسلامی قدم برداریم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار کرد: با توجه به جنگ نرمی که دشمن بر ضد جوانان ما به راه انداخته است ما نیز باید از همه بسترهای موجود در فضای مجازی برای مقابله با این تهدیدات بهره بگیریم.

وی گفت: یکی دیگر از تأکیدات مقام معظم رهبری حضور موثر نهادهای فرهنگی دولتی و مردمی در فضای مجازی است که به‌منظور ترویج فرهنگ و مفاهیم ایرانی و اسلامی است.

گروسی بیان کرد: باید با تولید اطلاعات صحیح در خصوص اهداف انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات دینی و ارائه اخبار و اطلاعات شفاف در شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی را در شکل‌گیری صحیح افکار عمومی ایفا کرده و انقلاب اسلامی را در فضای مجازی به سراسر جهان صادر کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: یکی دیگر از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ارائه آموزه‌های دینی با استفاده از فضای مجازی است که می‌تواند برای نسل جوان انقلاب خیلی موثر باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما