وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:41   |   کد مطلب: 14696
 با رهبری ‌امام خامنه‌ای قطعا در برابر توطئه‌ها‌ پیروزیم
معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: رهبر شجاع، بصیر، آگاه و زمان شناس انقلاب اسلامی رهنمودهایی بیان کردند که بر همگان لازم و واجب است تا سخنان ایشان را نصب العین خود قرار دهند.

به گزارش نافع، محمد جواد بیات معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) فصل الخطاب مردم و دولتمردان کشورمان است.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبر های حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) و داشتن مردمی آگاه و هوشمند با روحیه‌ای قوی و با تکیه برارزش‌ها به پیروزی نهای خواهد رسید.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: ملت سرافراز ایران با تأسی از فرهنگ غنی عاشورا هیچ‌ گاه ذلت را نمی‌پذیرد.

وی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب "اگر راه امام خمینی (رحمت الله علیه) را گم یا فراموش کنیم، ملت ایران سیلی خواهد خورد".

بیات اظهار کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) تنها گزینه ملت ایران است.

وی افزود: ملت قدرشناس ایران در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) بار دیگر نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما