وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 08:47   |   کد مطلب: 14533
	توکل به خدا و تبعیت از رهبری رمز پیروزی است
بمناسبت سالروز آزدا سازی خرمشهر جشنی با حضور کارکنان ادارات، بسیجیان پیشکسوت وهمچنین نیروهای انتظامی شهرستان در سپاه ناحیه رزن برگزار شد.

به گزارش نافع، فرماندار شهرستان رزن عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس که به فتح خرمشهر منجر شد را توکل به خدا و تبعیت از رهبری عنوان کرد و افزود : امروز نیز از این عناصر باید بهره جسته و به پیروزی های دیگری در عرصه های مختلف دست بیابیم .

 حسینی همچنین اظهار داشت:فتح خرمشهر و این پیروزی برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که نباید هرگز به فراموشی سپرده شود و بعد از پیروزی انقلاب شیرین ترین برد ایران در مقابل دشمنان محسوب می شد و شاید بتوان این پیروزی راسرآغاز دیگر پیروزی های جنگ محسوب کرد .

وی ادامه داد : در کنار همه عوامل نباید از مقاومت نیروهای رزمنده غافل شویم چرا که رزمندگان ما 45 روز زیر حملات توپ و تفنگ چندین کشور بیگانه ایستادند و با مقاومتی که از خود نشان دادند باعث آزاد سازی خرمشهر، شهر هویزه ، پادگان حمید ودیگر مناطق اشغالی  شدند .

حسینی افزود : امروز نیزما برای ادامه راه به عنصر مقاومت نیاز داریم تا دشمن را مایوس کنیم ؛ دشمنان وقتی هر چه در توان دارند به کار گیرند و نتوانند ملت ایران را شکست دهند مطمئنا از صحنه خارج خواهند شد.

در پایان نیز رزمنده جانبازی که در این عملیات شرکت داشته به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و همچنین ازوی به عنوان یادگار این عملیات تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما