وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:46   |   کد مطلب: 14529
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح ایران به سلاح و تجهیزات نبوده بلکه همچون دوران دفاع مقدس به ایمان، باور و اعتقاد به خدا و ولایتمداری آنان است.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضوی راد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: همه دنیا شاهد بودند که رزمندگان دفاع مقدس با دست خالی در مقابل نیرو‌های تا بن دندان مسلح صدام ایستادگی و خرمشهر را آزاد کردند.

وی افزود: همانگونه که امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این نیروی باور و اعتقاد و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود که باعث پیروزی آنان شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آن روز‌ها با دست خالی و با نیروی ایمان در برابر زورگویان ایستادگی کردیم و امروز هم باور و هم تجهیزاتمان پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمنان اتقلاب عنوان کرد: امروز ایران اسلامی برای دشمن هراس ایجاد کرده است و تمامی نیروهای مسلح آمادگی دارند که در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

رضوی راد عنوان کرد: سپاه، ارتش و کلیه نیروهای مسلح همگی درآمادگی کامل اعتقادی و باوری هستند و کسی جرات جسارت به ایران را نخواهد کرد.

وی گفت: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح ایران به سلاح و تجهیزات نبوده بلکه همچون دوران دفاع مقدس به ایمان، باور و اعتقاد به خدا و ولایتمداری آنان است .

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: جز با باور و اعتقاد و ایمان به راه نیروهای مسلح آزاد سازی خرمشهر امکان پذیر نبود.

وی افزود: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ما در اعتقاد و باور به خدا، معاد و اهل بیت بوده و اعتبار نیروهای مسلح به ولایت و ولایتمداری این نیروها است.

رضوی راد ولایتمداری را یکی از مهمترین پیام‌های دین برشمرد و عنوان کرد: ولایتمداری باعث عظمت، قدرت و جلوگیری از گزند دشمن می‌شود و ما هر زمان در انقلاب که به این سفارش اسلام عمل کردیم سربلند بودیم.

وی افزود: د ر تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی عزت و پیروزی و سربلندی ما در ولایتمداری  و پیروی از ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: به دشمن نباید اعتماد کرد چرا که دشمنان ایران دشمنی خود را نشان داده اند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند دشمن قابل اعتماد نیست.

وی حل مشکلات کشور را توجه به توانندی داخلی دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات نباید به دشمن توجه داشت و باید به توانمندی‌های داخلی و امکانات داخل کشور توجه کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما