وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 ساعت 17:01   |   کد مطلب: 14384
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان با اعدام شیخ نمر قصد نابودی راه حق را دارد ولی این کار آنان باعث شعله ور تر شدن راه حق می شود.

به گزارش نافع، احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به تصمیم عربسان مبنی بر اعدام شیخ نمر اظهار کرد: عربستان با اعدام شیخ نمر قصد نابودی راه حق را دارد ولی این کار آنان باعث شعله ور تر شدن راه حق می شود.

وی افزود: مسئولین عربستان باید از تاریخ عبرت گرفته و بدانند که اگر خونی به ناحق به زمین ریخته شود به طور حتم آن خون در روی زمین پایمال نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه امام حسین(ع) در طول تاریخ همواره  الگوی همه شیعیان بوده و حرکت در این راه این امام  باعث  شده که اسلام هرروز سرزنده ترشود. 

وی با هشدار به مسئولان وهابی عربستانی مبنی بر عبرت گرفتن از تاریخ عنوان کرد: یزید در زمان امام حسین(ع) به ظاهر بر امام حسین(ع) پیروز شد ولی این اقدام یزید نتیجه بالعکس داده و باعث نابودی خاندان بنی امیه شد.

آریایی نژاد گفت: شهید شدن در راه حق برای شیخ نمر افتخارو سعادت  بزرگی بوده اما وهابیون با اعدام این روحانی باعث بر افروختن آتشی می شوند که قطعا دامن  خودشان را خواهد گرفت.

وی با اشاره به حملات عربستان به یمن عنوان کرد: اینگونه حملات متجاوزانه همیشه با شکست همراه بوده و همانگونه که آمریکا در تجاوز با ویتنام، افغانستان و عراق شکست خورد عربستان نیز به طور حتم در این جنگ شکست خواهد خورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عربستان باید از نسل کشی و کودک کشی در یمن دست بکشد چرا که این اقدامات نتیجه ای جز شکست و نابودی به همراه نخوهد داشت.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما