وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394 ساعت 16:07   |   کد مطلب: 13624
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نامگذاری سال 94 گفت: اگر ملت و دولت با هم همدل و همزبان باشند هرگز کسی از دشمنان جرات نخواهد کرد به ملت ایران چپ نگاه کند و نیاز جامه ما همدلی و همزبانی است.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در تجمع عزاداران ملایری در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: تجمع عزاداران و حضور با شکوه در سوگ حضرت زهرا(س) در ایام عید و تعطیلات نشان از ارادت بالای مردم به ائمه و حضرت فاطمه(س) است.

وی افزود: ائمه(ع) حجت برای تمام مردم بودند و همانگونه که امام حسن عسگری(ع) فرمودند حضرت زهرا(س) حجت برای تمام ائمه(ع) بودند.

امام جمعه موقت ملایر اهمیت مردم به برگزاری عزاداری حضرت زهرا در عید وروز را نشان دهنده نوروز اسلامی دانست و  گفت: امسال نوروز ما مزین به نام حضرت زهرا و نوروز ما در پرتو ولایت حضرت فاطمه(س) است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع) در روز اول عید اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید با نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نیاز جامعه به همدلی و همزبانی دولت و ملت را بیان کرد.

فاضلیان افزود: اگر ملت و دولت با هم همدل و همزبان باشند هرگز کسی از دشمنان جرات نخواهد کرد به ملت ایران چپ نگاه کند و نیاز جامه ما همدلی و همزبانی است.

وی گفت: آنچه که سبب بیچارگی دولت و ملت می‌شود اختلاف بین این دو است و مقام معظم رهبری با نامگذاری این سال بر اتحاد هر چه بیشتر دولت و ملت تاکید کرد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: حضرت زهرا(س) سه دلیل اختلاف، حقی نا حق شدن و ضعف فرهنگی مردم را باعث ناراحتی خود می دانستند.

وی گفت: اختلاف ریشه بسیاری از مشکلات است و با وحدت تمامی مشکلات را می توان حل کرد همانگونه که امیرالمومنین علی(ع) برای وحدت مردم 25 سال خانه نشین شد.

فاضلیان گفت: قبل لز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیا به دو بلوک شرق و غرب تبدیل شده بود اما امام خمینی(ره) گفت که بلوک سوم قدرت دنیا اسلام است و دیگر دنیا دو بلوکه نیست.

وی افزود: امروز آمریکا و عربستان دست در دست هم داده اند برای اینکه انصارالله  یمن را نابود کنند و اسلام را از بین ببرند که نشان از این امر دارد که امروز اسلام یکی از قدرت‌های دنیا می باشد.

امام جمعه موقت ملایر تاکید کرد: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرموده اند مردم ایران هیچگاه از این انقلاب سرد نخواهند شد و هر روز بیشتر ارادت خود را نسبت به ائمه و انقلاب نشان خواهند داد.

وی  گفت: خدا در هر زمان برای بندگان خود انسان کاملی را در زمین قرار می‌دهد که حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) دو انسان کامل برای الگوی سایر انسان‌ها هستند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما