وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 14:26   |   کد مطلب: 12863
 ورزشکاران همدانی در مسابقات بین المللی دو و میدانی دهه فجرخوش درخشیدند
بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی دهه فجر با درخشش ورزشکاران دو و میدانی کار همدانی همراه شد.

به گزارش نافع، دبیر هیات دو و میدانی استان همدان در این باره گفت: در این رقابت ها که هم اکنون در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران و با حضور دوومیدانی کارانی از کشورهای ایران، عمان، عراق، ارمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و پاکستان در جریان است، دونده های همدانی حایز مدال های رنگارنگ انفرادی شدند.

'مسعود بنوان' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این پیکارها و در ماده 800 متر علی عالمی دونده همدانی با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 74 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در ماده سه هزار متر بانوان 'سمیرا زمانی' دونده همدانی با 12 دقیقه و 11 ثانیه و 37 صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

بنوان خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب وزنه نیز فاطمه خیاطی پرتابگر جوان همدانی با 17 متر و 60 سانتی متر مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

همایون طاهری در ماده پرش ارتفاع رده سنی جوانان، ایمان طالبی در مواد 800 و یک هزار و 500 متر رده سنی نوجوانان، سهیلا مرادی در مواد 60 متر و چهار در 400 متر، سمیرا زمانی در مواد یک هزار و 500 متر و سه هزار متر، فاطمه خیاطی در پرتاب وزنه و علی عالمی در 800 متر ورزشکاران همدانی دعوت شده به مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر هستند.

این رقابت ها امروز جمعه در مواد مختلف پیگیری می شود.

همدان یکی از قطب های اصلی دو ومیدانی کشور به شمار می رود و هم اکنون بیش از یک هزار دونده به صورت حرفه ای در رشته های مختلف دو ومیدانی فعالیت دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما