وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 13:36   |   کد مطلب: 12586
کتک کاری شگرد جدید باج خواهان است
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: شایعه کتک خوردن بانوی فوتبالیست در باشگاه پاس شگرد جدید باج خواهان است که تاکنون از هر ترفندی استفاده کرده اند تا به منافعی که حقشان نبوده و نیست، دست یابند.

به گزارش نافع، "بهرام یدی" افزود: برهمگان روشن است که این دسته از فرصت طلبان می کوشند تا با صحنه سازی های دروغین ، توهمات ذهنی خود را با حاشیه سازی و شایعات به جامعه القا کنند.

وی بیان داشت: این خانم فوتبالیست در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به استناد گزارش سرپرست تیم پاس بارها مرتکب تخلفات انضباطی در این تیم شد و حتی پس از ابراز ندامت و پشیمانی تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار مسایل ایجاد شده داد.

یدی اضافه کرد: تکرار شدن موارد انضباطی این فوتبالیست و باتوجه به صورتجلسه منعقد شده که به امضا و اثر انگشت وی رسیده بود، باشگاه حق فسخ قرارداد و استرداد وجوه دریافتی را به اجرا گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: این بازیکن برخلاف قوانین رایج در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مدام به باشگاه پاس مراجعه کرده و چندین بار نیز موجب برهم زدن نظم و آرامش سیستم اداری باشگاه کرد به طوریکه مسوولان حراست اداره کل ورزش و جوانان گزارش های لازم از این تخلف مشهود را جمع آوری و به ثبت رساندند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تاکید بر اینکه اجازه سهم خواهی به هیچ یک از باج خواهان داده نخواهد شد، گفت: طبیعی است وقتی این افراد  به منافع خود نمی رسند از هر ترفندی اعم از درج مطالب دروغین در برخی رسانه های منتسب به قصد تشویش اذهان عمومی دست بزنند.

وی افزود: آنها تقاضای ناحق مالی از تیم پاس دارند که به رسم تعهدی که نسبت به جایگاه حقوقی در این باشگاه دارم هرگز به خواسته این عده تن نمی دهم.

وی بیان داشت: از زمانی که به حکم مسوولان استان همدان در باشگاه پاس فعالیت خود را آغاز کرده تمامی مسایل مالی اعم از منابع هزینه شده بابت خرج تیم و تسویه بدهی ها با هماهنگی هیات مدیره، نظارت مسوولان استان و از طریق نماینده مالی استانداری در باشگاه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تعهدی که به باشگاه پاس دارم تاکنون برای کمک به این تیم تلاش داشته ام و هرگز وامدار هیچ کس نیستم. هدف مجموعه پاس مشخص است و به خاطر اعتمادی که به من شده است هرگز تن به خواسته پلید بدخواهان نمی دهم.

مدیرعامل پاس با اشاره به وضعیت بانوی فوتیالیست مدعی کتک خوردن گفت: در کشوری زندگی می کنیم که قوانین رایج در آن دقیق به اجرا گذاشته می شود و طبیعتا بازیکنی که طلبکار است می تواند از طریق فدراسیون به حق واقعی خود برسد ضمن اینکه قرار نیست از جیب شخصی برای پاس هزینه شود منتهی بازهم تاکید می کنم که اجازه باج خواهی نمی دهیم.

وی با مضحک خواندن برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفت: به هر حال دست عده ای سهم خواه به دلایل قانونی از باشگاه برچیده شد و حالا این نفرات بیکار مانده اند و می خواهند با توصل به هر شایعه و حاشیه ای انتقام جویی کنند منتهی به زودی باید پاسخگوی اعمال خود بدر محاکم قضایی باشند چرا که حماقت کرده اند و با مدارک و اسناد موجود رسوا خواهند شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما