وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 دى 1393 ساعت 08:14   |   کد مطلب: 12243
حجت الاسلام یوسفی گفت: انتشار کاریکاتور و توهین به پیامبر بزرگ اسلام (ص) سبب دشمنی بیشتر با استکبار جهانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری نافع به نقل از جهاد پرس حجت الاسلام بهزاد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگا ما حرکت توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را نشانه ترس از حرکت بیداری اسلامی در منطقه دانست و افزود: استکبار این را بداند که در مقابل خداوند هیچ قدرتی ندارد و ملتهایی که در راه خدا حرکت می کنند پیروز نهایی هستند.

مسئول تعلیم وتربیت مرکز قهاوند با بیان اینکه آمریکا و غرب بدانند که با اهانت به پیامبر و مقدسات، اسلام در جهان گسترده تر خواهد شد گفت: راه های مقابله با اهانت به مقدسات اسلام انسجام و همبستگی مسلمانان، گروه ها و مذاهب مختلف اسلامی به ویژه بزرگان و اندیشمندان است.

وی گفت: خداوند هر چه را که بشر به آن نیاز داشت، به پیامبر گرامی اسلام آموخت و پیامبر با این سرمایه سنگین برای هدایت تمام مردم آمده بود.

وی اضافه کرد: انسان به کوچکترین بی اهانتی به خود و یا خانواده خود خونش به جوش می آید اما اینکه پیامبر گرامی اسلام مظهر خالق هستی است و باید پاسخی دندان شکن به خاطیان داده شود و باید تمام مطبوعات و اصحاب رسانه در حرکتی هماهنگ پاسخ اظهارات صخیف این کاریکاتوریست فرانسوی را بدهند.

یوسفی گفت: اگر این روندها ادامه داشته باشد فردا روزی شاهد حتاکی این گونه افراد به شخصیت های بزرگ و مذهبی در داخل کشور روبه رو خواهیم شد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: انتشار کاریکاتور و توهین به پیامبر بزرگ اسلام (ص) سبب دشمنی بیشتر با استکبار جهانی است .

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما