وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 13:20   |   کد مطلب: 12325
راهپیمایی مردم همدان بعداز نمازجمعه این هفته صورت می پذیرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: راهپیمایی مردم همدان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام پس از اقامه نماز جمعه این هفته از حسینه امام خمینی (ره) تا چهار راه شریعتی برگزار می شود.

به گزارش نافع، در این اطلاعیه آمده است: حرکت خصمانه و بی شرمانه اهانت نشریه فرانسوی نسبت به وجود نازنین و ساحت قدسی پیامبر مهر و رحمت و مهربانی، قلب تمامی مسلمانان و آزاد اندیشان جهان را داغدار و جریحه دار کرد.

بر اساس این اطلاعیه، عمل ننگین و اهانت گستاخانه غرب، نشان از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست ها در برابر منطق و حقانیت سراسر روشن اسلام و پیامبر اعظم (ص) است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی این اهانت بی شرمانه و غیر اخلاقی به ساحت مقدس پیامبر صلح و محبت و دوستی از ملت محمدی و عموم مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد تا این اهانت گستاخانه غرب را با حضور پرشور در مراسم راه پیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته به شدت هر چه تماتر محکوم کنند.

بر اساس این اطلاعیه نمازگزاران همدانی به همراه ملت ولایی ایران اسلامی همراه و همدل با سایر مسلمانان جهان ، با حضور پرشور، گسترده و با بصیرت خود در راه پیمایی سراسری، این اقدام مزدورانه غرب را در اهانت به ادیان و پیامبران الهی به ویژه پیامبر رحمة للعالمین ، محکوم کرده و فریاد عدالت، محبت و مودت و صلح و آزادی دین مبین اسلام و مکتب سراسر نورانی رسول الله(ص) را فریاد زده و وحدت، اتحاد و همبستگی مسلمانان ، آزادگان ، آزاد اندیشان و حقیقت طلبان جهان را به نمایش می گذارند.

راهپیمایی مردم همدان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام پس از اقامه نماز جمعه این هفته از حسینه امام خمینی (ره) تا چهار راه شریعتی برگزار می شود.

مردم همدان در اعتراض به اهانت سخیفانه نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام (ص)، بعد از نماز عبادی، سیاسی و الهی جمعه این هفته (سوم بهمن ماه ) مراسم راهپیمایی در سراسر استان برگزار می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما