وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 9 دى 1393 ساعت 22:56   |   کد مطلب: 11909
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر:
بیش از ۴۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در ملایر کشف شد
بیش از ۴۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در ملایر کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲ کیلوگرم هروئین و ۲۷۴ کیلوگرم تریاک و انواع مواد مخدر در ملایر کشف شده است.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها، بهروز کیانی بعد از ظهر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به کشفیات مواد مخدر در شهرستان ملایر اظهار داشت: در آذر ماه سال 93 پلیس ملایر بیش از 1100 گرم تریاک و 600 گرم هروئین کشف و ضبط کرده است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 12 کیلو گرم هروئین و 274 کیلو گرم تریاک و در کل 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی از دستگیری بیش از یک صد نفر سوداگر مرگ در آذر ماه سال 93 در ملایر خبر داد و عنوان کرد: 9 باند توزیع مواد مخدر در ملایر در آذر ماه شناسایی و منهدم شده اند.

کیانی به پاکسازی چند منطقه از ملایر اشاره کرد و افزود: محله‌های 16 متری، جعفرآباد و گاز طاهری و روستاهای حرم و جوزان در طرح مبارزه با مواد مخدر پاکسازی شده‌اند.

وی گفت: در راستای آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد بیش از 76 جلسه در مساجد، مدارس، ادارات و محلات برگزار شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر به کشف 6 کیلوگرم تریاک در دی ماه خبر داد و عنوان کرد: این شش کیلو تریاک از یک دستگاه پژو در گردنه آبدر کشف و ضبط شده است.

اعطای وام خود اشتغالی به 50 نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر

حمیدالله فارسی در این جلسه با اشاره بستری شدن 3183 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد ملایر اظهار کرد: 1314 نفر از این افراد 18 تا 29 سال سن دارند و 1314 نفر از این افراد 30 تا 55 سال سن دارند.

رئیس سازمان بهزیستی ملایر افزود: کمپ حسین آباد شاملو، بیجن آباد و محراب عشق سه کمپ غیرمجاز در ملایر بوده‌اند که در ماه گذشته پلمپ شده اند.

وی با اشاره با برگزاری 56 جلسه پیشگیری از مواد مخدر در ملایر عنوان کرد: 46030 نفر در جلسات آموزشی  پیشگیری از اعتیاد شرکت کرده اند.

فارسی با اشاره به اعطای وام خود اشتغالی به 50 نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر گفت: 50 نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر که موفق به اعطای مدرک فنی حرفه‌ای در رشته‌های مختلف شده‌اند، وام خود اشتغالی تعلق گرفته است و 65 نفر هم در نوبت وام هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما