وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 24 آبان 1393 ساعت 08:48   |   کد مطلب: 10912
الوند نوار پیروزی‌های خونه به خونه را در همدان پاره کرد
تیم فوتبال الوند همدان بازی برده را با تساوی عوض کرد تا نوار پیروزی‌های خونه به خونه مازندران در همدان پاره شود.

به گزارش نافع، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با برگزاری چندین بازی به صورت همزمان عصر جمعه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال الوند در همدان برابر تیم پرمهره و مدعی خونه به خونه مازندران به میدان رفت.

این مسابقه که در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان برگزار شد برای این بازی حساس شاهو اصلانی داور وسط، کوروش کریمی و هیوا محمدی کمک داور و اشکان رضایی داور چهارم بودند و همچنین منصور صفایی به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال در همدان حضور داشت.

 

برخلاف چند مسابقه قبلی تیم فوتبال الوند، در روز تعطیل آخر هفته، تماشاگران همدانی از این بازی استقبال خوبی کردند و حدود 700 نفر با وجود دوری ورزشگاه از شهر از نزدیک مسابقه را تماشا کردند.

در این بازی منوچهر بیگم‌جانی برابر حریف قدرتمند خود با ترکیب حجت‌الله للری، امید خورج، مجید جلال‌پور، ایرج خدایاری، علی محمدی، امیر محمدی، مهرداد عزیزوند، محسن خدابنده‌لو (از دقیقه 85 علی فتحی‌کمیل)، شهرام کوثری‌پور (از دقیقه 78 میثم زمانی)، داوود عنبریان (از دقیقه 62 مصطفی قیصری) و امین رحیمی به میدان رفتند که در نهایت بازی برده را همانند بازی قبل از دست دادند.

بازی با حملات پرتعداد الوندی‌ها پیگیری شد که در دقایق ابتدایی با شوت سرکش علی محمدی در دقیقه 10 تیم میزبان به برتری رسید.

در ادامه هر چند هر دو تیم موقعیت‌های زیادی را به دست آوردند اما با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت تا تیم الوند با برد یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هر دو تیم هر سه تعویض خود را انجام دادند که در نهایت با فشار و افزایش حملات حریف مازنی الوند در دقیقه 71 با اشتباه مسلم مدافعان الوند، گل مساوی بازی در شلوغی محوطه جریمه میزبان به ثمر رسید.

هر چند هر دو تیم بعد از گل مساوی حملات بیشتری را بر روی دروازه‌های هم تدارک دیدند اما در نهایت امتیازات بین دو تیم تقسیم شد تا نخستین تساوی تیم خونه به خونه بعد از کسب چهار پیروزی متوالی در همدان تحمیل شود.

الوندی‌ها ضمن حفظ شکست‌ناپذیری در خانه موفق شدند نوار پیروزی‌های تیم خونه به خونه را پاره کنند و با کسب یک امتیاز وضعیت بهتری نسبت به قبل در جدول پیدا کنند.

 

داور بازی در دقایق وقت اضافه نیمه دوم، سیداحمد شفیعی را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد و همچنین امین رحیمی و امیر محمدی از تیم الوند با کارت زرد داور جریمه شدند.

در سایر مسابقات در هفته ششم در گروه چهار، تیم رده دومی بهمن شیراز موفق شد دو بر یک تیم شهرداری دزفول را شکست دهد، تیم سپیدرود رشت در خانه حریف با نتیجه سه بر دو شهدای جویبار را از پیش رو برداشت و همچنین شهرداری زنجان توانست دو بر یک میزبان خود گرند بجنورد را مغلوب کند.

تا پایان هفته ششم لیگ دسته دوم تیم فوتبال الوند همدان شش امتیاز شد و با توجه به تفاضل گل بهتر یک پله صعود داشت و در جایگاه پنجم این گروه جا خوش کرد.

در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم، روز پنج‌شنبه 29 آبان ماه از ساعت 14:30 تیم فوتبال الوند همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم سپیدرود خواهد رفت.

 انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما