وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 12:25   |   کد مطلب: 10859
آغازبکار کمپین آری به تولید ملی در همدان
کمپین 'آری به تولید ملی' با هدف حمایت از تولیدات داخلی و فراهم کردن بستر توسعه صادارت غیرنفتی در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش نافع، دبیر کمپین 'آری به تولید ملی' همدان افزود: با توجه به تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب به بحث اقتصاد تلاش در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی امری ضروری است.

'علیرضا فعله گری' افزود: دولت تدبیر و امید به تبعیت از منویات معظم له برنامه های خود را در راستای توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم طرح ریزی کرده است تا شاهد کاهش معضلات اقتصادی باشیم.

وی با ذکر اینکه یکی از نیازها و دغدغه های موجود خانواده ها ایجاد اشتغال است بیان کرد: خلق فرصت های شغلی در صورت حمایت و تقویت تولیدات داخلی امکان پذیر است.

وی گفت: افزایش تولیدات داخلی و گسترش صادرات کالا از نشانه های جوامع توسعه یافته است که به تبع آن شاهد بهبود شاخص های توسعه یافتگی و ارتقای رفاه عمومی خواهیم بود.

فعله گری بیان کرد: اقشار مختلف از جمله روحانیون، دانشگاهیان، ورزشکاران و دیگر فعالان صاحب منسب و ذی نفوذ می توانند این کمپین را در رسیدن به اهداف خود یاری دهند.

دبیر کمپین 'آری به تولید ملی' همدان تاکید کرد: به طور حتم ماحصل تقویت چنین کمپینی افزایش تولیدات داخلی، فراهم شدن فرصت های شغلی برای افراد جویای کار و تنزل معضلات و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهد بود.

استان همدان با تولید 5.5 میلیون تن محصول کشاورزی یکی از مناطق مستعد در حوزه تولید محصولات کشاورزی است.

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما