وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت 10:39   |   کد مطلب: 10457
از خوش‌یمنی لباس جدید الوندی‌ها تا اعتراض مکرر کادر فنی تیم شیرازی به داور
مسابقه حساس و پربرخورد الوند همدان و بهمن شیراز با حواشی جالب و خواندنی همراه شد.

چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎‌های کشور برای تیم الوند همدان خوب تمام شد به طوری که نخستین پیروزی این فصل نماینده فوتبال استان برابر تیم مدعی و رده دومی بهمن شیراز رقم خورد.

 

در این بازی که در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان با قضاوت رضا قاسمی (داور وسط)، رضا قیم و محمد درفشان (کمک‌داور) و رضا مرادی (داور چهارم) برگزار شد، ایرج شهری‌زادگان به عنوان ناظر و نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال حضور داشت.

 

بعد از مدت‌ها تماشاگران زیادی از نزدیک این بازی را تماشا کردند، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهدی بوجاریان دبیر هیئت فوتبال، بهرام یدی مالک و وحید بیگم‌جانی مدیرعامل باشگاه الوند نیز از مسئولانی بودند که از نزدیک تماشاگر این بازی بودند.

 

شهرام شیروانی مدیرعامل گروه‌ هتل‌های باباطاهر در این بازی برای الوندی‌ها سنگ تمام گذاشته بود به طوری که ضمن تقبل هزینه اسکان و تغذیه این تیم در شب بازی یک دست لباس منقش به لوگو و آرم این گروه را به آنان هدیه کرد.

 

در ابتدای بازی بازیکنان الوند با پلاکاردی که بیانگر تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و عزاداری ماه محرم بود، به زمین آمدند.

 

لباس جدید الوندی‌ها که رنگی متنوع‌تر از لباس‌های قبلی الوند را داشت و نام «یا زینب کبری (س) مدد» بر روی آن حک شده برای این تیم خوش‌یمن بود و آنها را به نخستین پیروزی رساند.

 

در این بازی منوچهر بیگم‌‌جانی سرمربی تیم الوند با ترکیب حجت‌الله للری، امید خورج، مجید جلال‌پور، امین رحیمی (53 محسن لطفی)، امیر محمدی، روح‌الله فلاح، محسن خدابنده‌لو، علی محمدی، مصطفی قیصری (68 شهرام کوثری‌پور)، ایرج خدایاری، حامد میرزایی (79 مهرداد عزیزوند) به مصاف حریف قدرتمند خود رفت.

 

هر سه تعویضی این مربی به خوبی وظایف خود را در زمین انجام دادند و از سوی کادر فنی تیم تشویق شدند.

 

تولیدی ورزشی جام‌جم امسال هم تولید البسه تیم الوند را متقبل شده که نماینده این تولیدی در همدان برای رساندن لباس بازی تلاش زیادی داشت.

 

از ابتدای بازی کادر فنی تیم شیرازی به قضاوت داور اعتراض داشتند که این گلایه‌ها در نیمه دوم بیشتر شد و رضا مرادی داور چهارم بارها به سرمربی و اعضای کادر فنی تذکر داد.

 

تنها گل بازی توسط مجید جلال‌پور بازیکن همدانی تیم الوند به ثمر رسید که برخلاف تلاش خط میانی و مهاجمان این تیم یک مدافع برای الوندی‌ها گلزنی کرد.

 

داور بازی در این مسابقه چندین بار از کارت خود استفاده کرد که سهم الوندی‌ها سه کارت زرد به حامد میرزایی، روح‌الله فلاح و امیر محمدی بود، علی محمدی نیز با دریافت دو کارت زرد متوالی در دقیقه 82 از بازی اخراج شد.

 

در اواخر بازی تیم بهمن دست به بازی مستقیم زد و باعث شد تا حملات متعددی روی دروازه‌ تیم الوند رقم بخورد که با درخشش حجت‌الله للری این موقعیت‌های متعدد از دست رفت.

 

قهرمان محمدیان پزشکیار تیم الوند روز پرکاری را داشت و به دلیل بازی درگیرانه‌ای که هر دو تیم از خود به نمایش گذاشتند مصدومیت بازیکنان تیمش زیاد بود و بارها برای مداوا به زمین بازی رفت.

 

بعد از بازی بهرام یدی مالک و وحید بیگم‌جانی مدیرعامل باشگاه الوند با حضور در رختکن این تیم ضمن خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان، قول پاداش را به اعضای تیم الوند دادند که تا پایان هفته توسط سرپرست پرداخت خواهد شد.

 

بنا بر اعلام کادر فنی تیم الوند، این تیم چهار روز تعطیل شده و بازیکنان غیر بومی به شهرهایشان رفتند تا روز شنبه هفته آینده برای شروع دور جدید تمرینات خود را به همدان برسانند.

 

تا پایان هفته چهارم تیم الوند همدان با توجه به سایر بازی‌های انجام شده صعود دوپله‌ای داشت و توانست تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهدای جویبار در رده پنجم جدول این گروه قرار گیرد.

 

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎های ایران تیم فوتبال الوند همدان در روز شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران زنجان باید به مصاف تیم شهرداری برود.

منبع:همدان ورزش

دیدگاه شما