وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 13 مهر 1393 ساعت 13:28   |   کد مطلب: 9943
 یادواره ۴۱ شهید نیروی انتظامی تویسرکان برگزار می شود
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: یادواره 41 شهید نیروی انتظامی تویسرکان در هفته ناجا در این شهرستان برگزار می شود.

داوود بیات با اشاره به اینکه هفته ناجا از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه نامگذاری شده است، اظهار کرد: بیش از ۷۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در این هفته در شهرستان تویسرکان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس جهادی،‌ کارآمدی و اقتدار شعار هفته ناجا در سال ۹۳ است، به نامگذاری ایام هفته ناجا اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه که روز آغازین هفته ناجاست روز اقتدار، توانمندی و قانون مداری نامگذاری شده و روزهای بعدی به ترتیب خدمت گذاری پاسخگویی و کرامت انسانی، دانش بنیانی حرفه‌ای گرایی و روزآمدی، تلاش جهادی ایثارگری تعالی فردی و سازمانی، ولایت مداری حاکمیت ارزش‌های اسلامی و جامعه ایمانی، اعتماد مردمی مشارکت شهروندی و انضباط اجتماعی و آخرین روز نیز آموزش همگانی، پیش بینی و پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان به برنامه های هفته ناجا در تویسرکان اشاره و تصریح کرد: برگزاری یادواره ۴۱ شهید نیروی انتظامی تویسرکان، مانور شهری رانندگان قانونمند تاکسی، همایش پیاده‌رویی کارکنان و خانواده آن‌ها برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی، توزیع بسته‌های آموزشی در بحث رانندگی و ترافیک با اهدای هدایایی به دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای همیاران پلیس بخشی از برنامه های هفته ناجا در تویسرکان است.

بیات حضور کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد، ویزیت رایگان پزشک و دندانپزشکی در مناطق محروم، راه‌اندازی شهرک آموزشی ترافیک، اهدای خون توسط کارکنان، همایش هم‌اندیشی اصناف، همایش همیاران پلیس، توزیع ۲۵ کلاه ایمنی در بین موتورسوران قانونمند و برگزاری مانور موتور‌سواران قانونمند را از دیگر برنامه های هفته ناجا در تویسرکان برشمرد.

دیدگاه شما