وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1393 ساعت 10:11   |   کد مطلب: 9831
کمک ۲۴۰ میلیون ریالی صندوق خیریه حضرت علی (ع) به ایتام تویسرکانی
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سرپرست کمیته امداد تویسرکان گفت : صندوق خیریه حضرت امیر المومنین (ع) به مناسبت سال تحصیلی جدیدبه کل ایتام تحت حمایت این نهاد لوازم التحریر هدیه کرد.

رودآور،علی نامدار اظهار کرد: صندوق خیریه حضرت امیر المومنین (ع) به مناسبت سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس به تعداد کل ایتام تحت حمایت این نهاد لوازم التحریر به ارزش ریالی ۲۴۰ میلیون ریال تهیه و در بین ایتام تویسرکانی توزیع  کرد.

وی با اشاره به اینکه ، تعداد ۵۸۹ نفر یتیم  تحت حمایت این نهاد میباشد که کل تعداد این ایتام را صندوق  خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) تحت حمایتهای مادی و معنوی خود قرار داده و ماهیانه مبلغ بیش از یکصد میلیون ریال بصورت نقدی به حساب آنان  واریز می کند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان افزود: علاوه بر کمکهای مادی و معنوی صندوق خیریه حضرت امیر المومنین(ع) تعداد ۲ هزارو ۷۹۳ نفر حامی طرح اکرام  در طول سال با کمکهای خود ایتام نیازمند را تحت حمایت قرار داده و در ۶ ماهه اول سال جاری  مبلغی بیش از ۳ میلیارد ریال وجه نقد  به حساب ایتام واریز نموده اند

نامدار درباره وظیفه ذاتی کمیته امداد در اجرای این طرح ادامه داد: این نهاد با شناسایی ایتام نیازمند و معرفی آنان به خیرین، کمکهای حامیان را دریافت  و با رصد مسائل و مشکلات ایتام این وجوهات را مدیریت کرده و به حساب ایتام  واریز می کند.

وی گفت: حامیان طرح اکرام علاوه بر واریز وجوه نقدی به حسابهای مشخص شده در مناسبتهای مختلف  همچون ماه مبارک رمضان،عید نوروز و دیگر اعیاد با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)  اقدام به سرکشی از خانواده های ایتام نموده و نیازهای آنان همچون پوشاک، تغذیه و تحصیل را تا حد توان مرتفع می کند.

دیدگاه شما