وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 22:50   |   کد مطلب: 8887
رئیس کانون کارآفرینان استان همدان:
قیمت لوزام‌التحریر با تصاویر ملی و ایرانی گران است
قیمت لوزام‌التحریر با تصاویر ملی و ایرانی گران است
رئیس کانون کارآفرینان استان همدان گفت: قیمت لوازم‌التحریر دارای تصاویر ملی و ایرانی در مقایسه با محصولات با تصاویر غربی بسیار زیاد است.

به گزارش نافع به نقل از فارس،

نصرت الله طاقتی‌احسن با بیان این مطلب که هیچ یارانه‌ای به تولیدکنندگان لوزام‌التحریر اختصاص داده نمی‌شود، اظهار کرد: تیراژ کم دفاتر مدارس با تصاویر ملی و ایرانی دلیل اصلی افزایش قیمت تمام‌شده آن نسبت به محصولات وارداتی و دارای تصاویر غربی است.

وی با اشاره به کیفیت خوب محصولات وارداتی افزود: کیفیت کاغذ تولیدات داخلی تفاوت چندانی با هم ندارند، اما قیمت تمام‌شده کمتر در محصولات دارای تصاویر غربی و کیفیت بیشتر آن نظر کودکان و خانواده‌ها را جلب و اقبال بیشتری در بازار رقابتی با سایر محصولات می‌یابد.

طاقتی‌احسن در ادامه از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان دعوت کرد تا در حوزه تولید دفاتر مدارس و لوازم‌التحریر و همچنین کتاب‌های غیردرسی(شعر و داستان کودکان) ورود پیدا کنند.

وی گفت: با توجه به نقش محوری همدان در غرب کشور به عنوان یک شهر کودک‌دوست و وجود جشنواره‌های متعدد حوزه کودکان و نوجوانان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

رئیس کانون کارآفرینان استان همدان آمادگی این کانون برای مشاوره رایگان به تولیدکنندگان برای عرضه محصولات فرهنگی را اعلام و تصریح کرد: تولید با تیراژ بالا به منظور ایجاد قیمت تمام‌شده کمتر تنها با حمایت جدی بانک‌ها، مسئولان و نهادهای مرتبط با این حوزه از تولیدکنندگان استان صورت می‌گیرد.

وی در پایان افزود: با تولید محصول در داخل استان می‌توانیم در رقابت با تولیدات پایتخت و محصولات وارداتی بازار هدف غرب کشور را که حدود سه میلیون نفر دانش‌آموز و دانشجو را شامل می‌شود، در دست بگیریم.

دیدگاه شما