وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 5 مهر 1393 ساعت 10:26   |   کد مطلب: 9756
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
دعوای هسته ای آمریکابرعلیه ایران بهانه است
نماینده مردم تویسرکان گفت: آمریکا با اصل اسلام مخالف است و دعوای هسته ای به راه انداخته بهانه ای بیش نیست و امروز بیش از هر زمانی دیگری باید ماهیت استکباری آمریکا را شناخت.

 محمدمهدی مفتح در یادواره ۱۹ شهید سرافراز روستای سادات آباد تویسرکان، اظهار کرد: یادواره شهدا، پاسداشت ارزش های دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه شهدا شخصیت های ولایتمدار و با بصیرتی بودند که برای حفظ انقلاب از همه چیز خود گذشتند، ابراز کرد: شهدا با اعتقاد راسخ در عرصه اجتماع حضور پیدا کردند و این مهم برای نسل امروز الگوست.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با اشاره به اینکه تمام دنیای استکبار به دلیل آنکه از اسلامیت انقلاب ما وحشت داشتند رژیم بعث عراق را حمایت می کردند، افزود: با وجود آن همه حمایت های همه جانبه دنیای غرب و به ویژه آمریکای جنایتکار از رژیم بعث عراق، آنان نتوانستند در مقابل تفکر و اعتقادات استوار رزمندگان ایران اسلامی مقاومت کنند و شکست خورند.

مفتح با اشاره به جمله ای از امام خمینی(ره) که فرمومدند ما در جنگ انقلابمان را به دنیا صادر کردیم، عنوان کرد: اشاعه تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و در نوردیدن مرزهای معنوی جغرافیایی و انتقال پیام انقلاب اسلامی همه و همه به واسطه دفاع مقدس شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار کشورمان به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگانی بود که مردانه از آبروری نظام دفاع کردند، یادآور شد: آبدیده شدن نظام، خودباوری، تقویت نیروی های درونی بخش بسیار کوچکی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی توطئه های استکبار را تمام نشدنی دانست و افزود: تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران مربوط به چند سال اخیر نیست بلکه آنان بی رحمانه از همان ابتدا با انقلاب ما به شیوه های گوناگون مقابله کردند.

مفتح تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار هر روز با نقشه ای شوم به جنگ با ملت ما آمده است، روزی جنگ نظامی به راه می اندازند، روزی جنگ اقتصادی و روزی دیگر جنگ فرهنگی.

وی با بیان اینکه آمریکا زمانی دید نمی تواند در مقابل ایمان های راسخ ملت ایران ایستادگی کند، به تربیت نیروی های به ظاهر اسلامی پرداخت، افزود: گروهک های ترویستی از جمله طالبان، القاعده و داعش همگی آنان تربیت یافته غرب هستند که با نشان دادن چهره دروغین از اسلام می خواهند اسلام حقیقی را در دنیا به چالش بکشانند.

نماینده مردم تویسرکان به فتنه سال ۸۸ نیز اشاره و ابراز کرد: آمریکا سعی داشت با استحاله فرهنگی کشورمان را با مشکلاتی روبرو کند و نمونه آن را می توان در فتنه سال ۸۸ مشاهده کرد، که خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری تمام نقشه های شوم دشمنان نظام نقش بر آب شد.

مفتح خاطر نشان کرد: ایمان و حضور ملت و وجود ولایت فقیه موجب پیروزی و تثبیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

وی به سفر رئیس جمهور برای حضور در سازمان ملل نیز اشاره کرد و افزود: سخنان رئیس جمهوری  در چارچوب منویات رهبری بود که گفتند رئیس جمهور ندای مظلومیت ایران را به گوش جهانیان برساند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت به هویت خشونت آمیز، جنگ طالبانه، ضد دینی، ظالمانه و جنایتکارانه آمریکا اشاره و عنوان کرد: ماهیت آمریکا ستمکارانه است و آنان با اصل اسلام مشکل دارند.

مفتح یادآور شد: دعوای هسته ای که آمریکا و هم پیمانانشان به راه انداخته اند بهانه ای بیشتر نیست و امروز بیش از هر زمانی دیگری شناخت ماهیت استکباری آمریکا یک ضرورت است.

دیدگاه شما