وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 12:57   |   کد مطلب: 9718
 همایش بزرگ ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای قهاوند برگزار می شود
شهردار شهر قهاوندگفت: این برنامه با حضور مسئولین شهرستان همدان و منطقه قهاوند روز پنج شنبه سوم مهر ماه ساعت 9 صبح در کانون شهید پورمیدانی برگزار میگردد .

به گزارش نافع، محمد رستگار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ارزش های دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: این برنامه به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، و جانبازان بالای ۲۵ درصد به منظور احیاء خاطرات رزمندگان و ایثارگران شهر قهاوند برگزار میشود.

شهردار شهر قهاوند با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که میفرمایند (یک رزمنده تا زمانی که خاطراتش را ثبت نکرده به آینده و آرمانش بدهکار است) خاطر نشان کرد: این جمع به منظور تجدید خاطرات دوران گذشته کنار هم جمع میشوند و انشالله این برنامه بتواند بابی برای مسئولین دیگر به منظور برگزاری چنین برنامه هایی باشد.

رستگار افزود: در این همایش از ۳ خانواده شهید شهر قهاوند ، ۴ آزاده و ۲۵ جانباز بالای ۲۵ درصد شهر قهاوند و خانواده شهدای منتخب منطقه تجلیل به عمل خواهد آمد، همچنین در این برنامه از سرتیپ خلبان ناصر کاظمی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد نیز تجلیل به عمل خواهد آمد .

وی گفت: این برنامه با حضور مسئولین شهرستان همدان و منطقه قهاوند روز پنج شنبه سوم مهر ماه ساعت ۹ صبح در کانون شهید پورمیدانی برگزار میگردد .

دیدگاه شما