وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 11:32   |   کد مطلب: 9711
 تحویل داوطلبانه بیش از 2900 دستگاه ماهواره در همدان
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از تحویل داوطلبانه دو هزار و نهصد و سی و هشت دستگاه تجهیزات ماهواره ای در همدان خبر داد.

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگارنافع افزود: قرآن کریم بر انجام کار فرهنگی تاکید دارد و سایر ابزارها هم برای انجام هر چه بهتر امور فرهنگی است و باید به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن از طریق جنگ فرهنگی در حال تهاجم به کشور است و نیاز است که همه در این بخش ورود پیدا کرده و با دشمن مقابله کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: یکی از ابزارهای مهم دشمنان در جنگ فرهنگی ایجاد ماهواره است که با ارائه ارزان و ایجاد شبکه‎های فارسی زبان تلاش می‎کنند به کشور آسیب وارد کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با ماهواره در استان همدان گفت: این طرح از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری در تمام سطوح پایگاه‎‌های مقاومت در حال اجراست.

ابوحمزه ادامه داد: اجرای این طرح با رویکرد کار فرهنگی و شناساندن آسیب‏‎های ماهواره است.

وی افزود: نکته مهم و اساسی در این طرح روشنگری و ارشاد مردم در مورد مضرات و آسیب‎های ماهواره بوده است که برای اجرای آن بنرهایی در همین مورد در بخش‎های مختلف شهر نصب شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: علاوه بر نصب بنر، برگزاری کلاس‎های آسیب‌شناسی ماهواره در مساجد و پایگاه‎های بسیج و توزیع تراکت و پوستر در مورد آسیب‎ها و مضرات ماهواره از دیگر فعالیت‎ها در این بخش بوده است.

وی یاد‌آور شد: از ابتدای اجرای این طرح در استان تاکنون بیش از 2938 نفر ماهواره‎ های خود را به صورت داوطلبانه به پایگاه‎های مقاومت بسیج تحویل داده‎اند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

ابوحمزه ادامه داد: تمام مسئولان و نخبگان جامعه باید کمک کنند تا این طرح به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به آسیب‎های ماهواره گفت: ترویج افکار غربی در بخش‎های اخلاقی، سیاسی و اجتماعی، آسیب‎رساندن به کانون خانواده، ترویج مصرف کالاهای غربی و مصرف‎گرایی از اهداف برنامه‎های ماهواره است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه‎ها نیز باید کمک کنند تا این آگاه‎سازی در مدارس و دانشگاه‎ها نیز انجام شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما