وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 10:28   |   کد مطلب: 9676
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح جمعه در نهاوند برگزار می شود.

کامران کریمی ، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان امام تا گلزار شهدای گمنام در تپه ابوذر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است، عنوان کرد: رزمندگان دلیر اسلام در هشت سال دفاع مقدس با حماسه‌آفرینی و سلحشوری افتخار و عزت را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: حضور در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برای عموم مردم آزاد است که در پایان جوایزی به قید قرعه بین خانواده ها توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اهتمام به امر ورزش و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده‌های نهاوندی، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: خوشبختانه مردم نهاوند در همایش های پیاده روی گذشته استقبال خوبی از اینگونه برنامه ها به‌عمل آوردند که امیدواریم در روز جمعه نیز استقبال خوبی از این همایش داشته باشند.

کریمی افزود: این همایش از ساعت 7 صبح جمعه چهارم مهرماه از محل میدان امام آغاز می شود.

وی از علاقه مندان به حضور در این همایش خواست برای تهیه برگه های قرعه کشی به قسمت تربیت بدنی سپاه نهاوند، حوزه های مقاومت یا دفاتر هیات های ورزش همگانی شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: جوایز این همایش توسط خیران و بعضی از ادارات نهاوند و بسیجیان تامین شده است تا به عنوان هدیه ای در هفته دفاع مقدس به خانواده‌های نهاوندی اهدا شود.

وی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 50 مسابقه ورزشی شامل فوتسال، دو صحرانوردی،کوهپیمایی و راهپیمای خانوادگی در سطح 4 بخش و پایگاه‌های بسیج روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

منبع:گرو

دیدگاه شما