وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 10:04   |   کد مطلب: 9670
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تویسرکان برگزار شد.

 در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای سپاه و نیروی انتظامی در تویسرکان توسط یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیج برگزار شد.

داوود بیات جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تویسرکان در این مراسم اظهار کرد: دفاع مقدس نشان داد، اگر با نیت الهی و اتکاء به خداوند برای حفظ ارزش ها قیام کنیم خداوند نصرت می کند و امروز هم اگر از ارزش هایی که به پاس خون شهدا به دست آمده کوشا باشیم خدواند به ما کمک می کند.

وی تصریح کرد: تمامی پیشرفت های کشور در عرصه های نظامی، دفاعی، علمی، سیاسی مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان است بنابراین همه وظیفه داریم از این دستاوردهای ارزشمند صیانت کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تویسرکان گفت: در آن زمان دشمنان با هدف تضعیف و از بین بردن انقلاب نوپای ایران، جنگی نابرابر را علیه کشور ما به راه انداختند و با تجهیز رژیم صدام یک جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

بیات افزود: اما اراده جوانان ایران اسلامی و دلاوری ها و ایمان والای آنها اجازه نداد حتی یک وجب از خاک این کشور به دست نامحرمان بیفتد و اکنون ما به برکت خون همان شهدا شاهد عزت و اقتدار کشورمان در دنیا هستیم.

وی هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و عزت مندی ملت ایران عنوان کرد و افزود: جنگ تحمیلی تنها مبارزه دو کشور ایران و عراق نبود، بلکه در واقع ما با تمامی ابر قدرت های شرق و غرب که انقلاب ما همانند خاری در چشم آنها بود وارد جنگ شدیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تویسرکان تصریح کرد: امروز جوانان کشور وارثان خون شهدا هستند و باید با تمام قوا در تحول آفرینی کشورمان نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما