وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 12:57   |   کد مطلب: 9649
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلاورمردان غیور ایران زمین است
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس جمعی از نیروهای سپاه ناحیه نهاوند با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

 در این دیدار که در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: هفته دفاع مقدس تکریم ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین یادآور رشادت های دلاورمردان غیور ایران زمین است.
وی گفت: امروز هدف دشمن این است نسل جدید و امروز را از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس دور کند تا به اهداف شومش برسد.
امام جمعه نهاوند گفت: هشت سال دفاع مقدس در دنیا بی نظیر است زیرا ملت ما جان و مال خود را فدای دین و امر ولایت کردند و در راستای حراست از کیان اسلامی چندین هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
وی گفت: امام(ره) با عهده دار شدن پرچمداری این نظام، ریشه های ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را قلع و قمع کرد و با توکل بر خدا و اعتقاد به این مردم توانست انقلاب اسلامی را به سرانجام برساند.
حجت الاسلام مغیثی افزود: هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس تجلیل و معرفی شهیدان و قهرمانان راستین و سرداران بزرگی است که جان خود را فدا کردند تا ایمان ،ارزشها دینی ، استقلال ، تمامیت ارضی ، عزت و شرف را برای ما به ارمغان بیاورند.
در ادامه این مراسم کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند به تشریح بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: به‌ دلیل پایمردی و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس مقابل دشمنان بوده که امروز عزت و افتخار نصیب نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شده است.
وی گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به اوج و تجلی خود رسید.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: در طول این هفته بیش از ۱۲۰ برنامه مختلف فرهنگی، مذهبی، یادواره های شهدا و ورزشی برگزار می شود.
وی عنوان کرد: انتقال مفاهیم ارزشی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان با توجه به هجمه فرهنگی دشمن امری مهم و ضروری است.

دیدگاه شما