وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393 ساعت 08:13   |   کد مطلب: 9592
مسئول حفاظت اطلاعات پادگان شهید ثابت خواه:
کوچکترین عقب نشینی در مذاکرات هسته ای خلاف آرمان های انقلاب است
مسئول حفاظت اطلاعات پادگان شهید ثابت خواه، گفت: کوچکترین عقب نشینی ایران در مذاکرات هسته ای 5+1 خلاف آرمان های انقلاب است.

مسئول حفاظت اطلاعات پادگان شهید ثابت خواه در همایش عاشقان ولایت در تویسرکان اظهار کرد: دعوای هسته جهان غرب با ایران، دعوای ساختگی است چرا که مخالفت آنان با ارزش ها و اعتقادهای اسلامی و ایرانی ماست.

وی با بیان اینکه کاهش برخی تحریم ها آن هم در حوزه لوازم آرایشی و وارد کردن خودرو های لوکس تنها ضرر به فرهنگ و اقتصاد کشور است، تصریح کرد: جهان غرب به بهانه های گوناگون، آرام آرام می خواهند انرژی صلح آمیز هسته ای کشورمان را تعلیق کنند.

مسئول حفاظت اطلاعات پادگان شهید ثابت خواه افزود: آمریکا و همپیمانانشان با مکتب و ایدولوژی ما جنگ دارند و می خواهند اسلام آمریکایی ترویج را دهند ولی ملت ما با عنایت به خدا و تبیعت از رهنمودی های امام که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

هدف دشمن کند کردن نوک پیکان حساسیت ها است/ ترویج سبک زندگی نجات بخش جامعه

وی همچنین با بیان اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس ضربه مهلکی از جوانان ایران اسلامی خورده است، افزود: استکبار جهانی به خوبی می داند که از طریق جنگ نظامی راه به جایی نمی برد و از این رو با تبلیغات گسترده به وسیله ماهواره فرهنگ و دین ما را نشانه گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف دشمن کند کردن نوک پیکان حساسیت ها است، افزود: دشمنان نظام با استفاده از شبک های ماهواره و تبلیغات ضد دینی می خواهند عفت خانواده ها و غیرت مردان را از بین ببرند و ارزش های دینی را در جامعه کمرنگ کنند.

وی عنوان کرد: دشمن امروز با تلاش خود در صدد رخنه در باورها ی دینی و القای سبک زندگی غربی به ملت ماست و توجه به سبک زندگی اصیل توام با الگوی اسلامی راهکاری سازنده و راهبردی در دفاع در مقابل القای سبک زندگی غربی و بیگانه است.

وی تصریح کرد: اینکه کانون خانواده ها محدود و تا حدودی در مسیر سردی قرار گرفته است اگر آسیب شناسی کارشناسی در این زمینه صورت گیرد روشن است که خانواده ها تحت تاثیر سبک زندگی غرب و متاثر از الگوهای آنها قرار گرفته اند.

هدف اصلی آمریکا از تربیت ترویست ها نابودی ایران است

مسئول حفاظت اطلاعات پادگان شهید ثابت خواه در ادامه با بیان اینکه آمریکا برای تضعیف ایران اسلامی با نقشه ها و دسیسه های گوناگونی وارد کارزار شده است، افزود: هدف اصلی آمریکا از تربیت گروهک های ترویستی همچون طالبان، النصر و داعش و فرستادن آن ها به کشورهای همسایه، این است تا کشورهای دوست ایران را نابود کند و ایران تنها بماند.

وی عنوان کرد: ولی به یاری خدا جبهه مقاومت تاکنون ایستادگی مثال زدنی در برابر توطئه ها و حملات دست پرورده های آمریکا داشته است و نقشه های شوم آنان را نقش بر آّب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

اولین اصل دیپلماتیک که حتی یه تاجربازاری هم خوب میدونه ،اینه که خودت رو در معامله مشتاق نشون ندی! اقایون از هر کلمه ومصاحبه وحرکتشون،اشتیاق سرریز شده، بعدانتظار دارند که امتیاز هم بگیرند!
ای بابا کار از عقب نشینی هم گذشته به نظرم شماها خودتون باید برید مذاکره کنید و اگرنه برخی از دولتی هامون که....
ما که نفهمیدیم این مذاکرات بلاخره چی شد؟؟؟ خواهشا به ماهم بگید چه خبره

دیدگاه شما