وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 شهريور 1393 ساعت 17:13   |   کد مطلب: 9590
 شهدا پرچم و هویت ارزش های الهی در جامعه هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: اگر راه، اهداف و آرمان های شهدا فراموش شود هویت ملت فراموش می شود و ملتی که خود را فراموش کند اسیر می شود.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز جمعه، در یادواره ۲۳ شهید روستای کهنوش تویسرکان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا نهادینه کردن فرهنگ مقاومت برای نسل‌های آینده است، اظهار کرد: این یادواره ها ارزش دارد و اگر نباشند، راه، اهداف و آرمان های مقدس شهدا کم کم از بین می رود.

 وی تصریح کرد: هر شهید نماد پرچم و هویت ملت است و اگر ارزش های الهی و یاد شهدا تبیین نشود هویت ملت فراموش می شود و ملتی که خودش را فراموش کرد اسیر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است، عنوان کرد: باید قدر و منزلت شهدا را بسیار بدانیم و آنها را الگوی خود قرار دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت برای قشر جوان و نوجوان تبیین شود.

آیت‌الله طه محمدی افزود: باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین‌ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت، شهادت و ایثار شهدا را به نسل سوم کشورمان به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.

وی از همکاری، هماهنگی، وحدت و تعامل خوب اهالی روستای کهنوش در برگزاری یادواره شهدا تقدیر کرد.

طرح و شعار آمریکا برای نابودی داعش، طرحی فریبکارانه است

[2] سردار مظاهر مجیدی جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز اظهار کرد: به هر نقطه و عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس نگاهی بیاندازیم یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان برای همگان زنده می شود.

وی افزود: عشق و ارادتی که شهدا به اسلام، انقلاب و امام داشتند سبب شد آنان در برابر رژیم بعث عراق که نماینده بیش از ۳۴ کشور بود ایستادگی کنند و حماسه بیافریند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آن روزها رژیم بعثی دست پرورده استکبار و در رأس آن امریکای جنایتکار بود، عنوان کرد: این روزها شاهد هستیم که تروریست ها و گروهک هایی تکفیری و داعش دست پروده های جدید آمریکائیان هستند.

مجیدی با اشاره به تحولات اخیر عراق، تصریح کرد: گروهک های تروریستی مثل داعش دست آموز ایالات متحده برای نابودی اسلام آن هم به نام اسلام هستند که به یاری خدا با درایت و رهبریت مرجعیت شیعه، اتحاد و وحدت مردمی در عراق حاکم شد و نتیجه آن سرنگونی این گروهک تروریستی خواهد بود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه باید با بصیرت و آگاهی دسیسه های استکبار را برای حهانیان آشکار کرد، افزود: طرح آمریکا برای از بین بردن داعش، که امروز حرف آن را می زند یک طرح فریبکارانه است تا چهره جنایتکار خود را مخفی نگه دارد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین به نقش بی بدیل ایران در پیروزی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: همه مستکبران عالم در برابر تنها کشور قدرتمند منطقه یعنی ایران ناتوان هستند و این جمهوری اسلامی است که برای بسیاری از مسائل مهم تصمیم نهایی را می گیرد.

به گزارش رودآور، یادواره ۲۳ شهید سرافراز روستای کهنوش با حضور صدها نفر از مردم شریف تویسرکان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، امام جمعه و تنی چند از مسئولان تویسرکانی و نیز کهنوشی های ساکن در شهرهای دیگر در جوار گلزار شهدای کهنوش با شکوه تمام برگزار شد.در طول مسیر تویسرکان به سمت کهنوش تصاویر زیبایی از شهدا و نمادهایی از جبهه و جنگ در اطراف جاده خودنمایی می کردند و چشم هر بیننده را به تماشی خود وا می داشتند.

 

دیدگاه شما