وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 13:30   |   کد مطلب: 9533
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعثی عراق در دوران دفاع مقدس برگ زرین کتاب پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در یک نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رژیم بعث عراق پس از پیروزی انقلاب اسلامی با پشتیبانی و حمایت کشورهای مستکبر جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند.

حجت الاسلام علی دانیالی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول دوران پس از پیروزی انقلاب با استفاده از انواع توطئه ها و ترفندها از جمله جنگ هشت ساله، کودتا و تحریم های اقتصادی می خواستند که این نظام را از پا در آورند اما به برکت اتحاد و همدلی و خون شهدا و رهبری امام راحل همواره ناکام ماندند.

وی یکی از عوامل پیروزی ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس را اتحاد و همبستگی اعلام کرد و گفت: ملت ایران اعم از شیعه وسنی با اتحاد و همبستگی در سنگر مشترک در برابر دشمنان اسلام به مقابله پرداختند و خونشان در هم آمیخت و با الگو گرفتن از مکتب و راه امام حسین علیه السلام جانفشانی کردند و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمنان ندادند.

دانیالی حفظ تمامیت ارضی کشورمان را در دفاع مقدس جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران هر روز بیش از پیش با اتحاد و همدلی حول محور ولی فقیه می تواند در مقابل تکفیری ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره از کشور اسلامی دفاع کند و نگذارد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی امام حسین علیه السلام را بهترین الگوی حفظ کیان اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر زمانی دشمنان به این انقلاب و آب و خاک چشم طمع بدوزند و بخواهند به مملکت اسلامی ما تعرض کنند، با اتحاد و ایثار وشجاعت و الگوگیری از مکتب امام حسین (ع) همواره از کشور اسلامی خود دفاع می کنیم و نمی گذاریم به اهداف خودشان برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ با تشبیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کوهی استوار در برابر بادهای روزگار گفت: میهن اسلامی ما به آن درجه از رشد و بالندگی رسیده است که دشمنان این نظام نمی تواند با تحریم ها آن را به زانو در آورند.

وی با بیان این که امام راحل نقشه راه انقلاب اسلامی را تعیین و به ما نشان داده است، گفت: این نقشه راه با خون شهدا امضا شده است و ملت بزرگ ایران با پایبندی به این نقشه راه به نهایت اهداف خود خواهند رسید و به یاری خدا پرچم نظام مقدس اسلامی را به صاحب اصلی اش یعنی آقا امام زمان (عج) تحویل خواهند داد.

دیدگاه شما