وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 12:04   |   کد مطلب: 9528
 با زیبا سازی فضایی چهره شهر را آماده سال تحصیلی جدیدنماییم
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت:از ادارات شهرستان به ویژه شهرداری و شورای شهر انتظار می رود تا بازگشایی مدارس شهر را برای دانش آموزان به روزی خاطره انگیز تبدیل نمایند.

به گزارش نافع به نقل از گرو، علیرضا تکلو با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری افزود: با بازگشایی مدارس شور و نشاط و تحرک جامعه را فرامی گیرد و بهار تعلیم و تربیت آغاز می شود لذا تمامی ملاش ما بر این بوده که زمینه های لازم را برای شروعی با نشاط در مدارس بوجود آوریم.
وی با بیان اینکه امسال در مجموع شهرستان ۳۰ هزار نفر دانش آموز به سرکلاسهای درس میروند افزود: در مجموع شهرستان ۳۰ هزار نفر دانش آموز اول ماه مهخر به کلاسهای درس می روند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر متعلق به نهاوند و پنج هزار نفر نیز متعلق به بخش خزل می باشد.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند همکاری سایر دستگاههای شهرستان را عامل شور و نشاط بیشتربرای آغاز سال تحصیلی عنوان کرد و گفت: به منظور ایجاد محیطی با نشاط از ادارات شهرستان به ویژه شهرداری و شورای شهر انتظار می رود تا روز اول ماه مهر در سطح شهرستان را برای دانش آموزان به روزی خاطره انگیز تبدیل نموده و با زیبا سازی فضایی چهره شهر را آماده سال تحصیلی جدید نمایند.
وی همچنین از راهنمایی و رانندگی و اداره راه و شهرسازی خواست به منظور تامین امنیت جانی دانش آموزان، با خط کشی خیابانهای جلوی مدارس اقدامات حفاظتی را برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار به عمل آورند.
تکلو با اشاره به بخشی از موفقیتهای این اداره در زمینه های آموزشی ،پرورشی و ورزشی گفت: در کنکور سال جاری تعداد ۱۲ نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق شدند با کسب رتبه های خوب وارد دانشگاههای برتر کشور شوند.
وی در پایان از اولیا دانش آموزان خواست که در طول سال تحصیلی ارتباط خود را با مدرسه بیشتر نمایند و حضور آنها فقط مختص به اول ماه مهر و یا هنگام نام نویسی فرزندانشان نباشد.

دیدگاه شما