وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 09:40   |   کد مطلب: 9520
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:
اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، شکست معادلات سیاسی آمریکا
اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، شکست معادلات سیاسی آمریکا
موضع امروز آمریکا در برابر داعش و حمله به آن ناشی از شکست معادلات سیاسی این دولت در جهان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نافع گفت: امروز سردمداران آمریکا از نظرسیاسی بهم ریخته و از نظر سیاسی در وضعیت دشواری قرار گرفته‌اند که سعی می‌کنند آ ن را جبران کنند.

ابراهیم کارخانه‌ای افزود: آمریکاچند سال در سوریه از همین گروه حمایت کرد، اما امروز با چرخش 180 درجه‌ای برای مبارزه با داعش اعلام آمادگی می‌کند.

وی  با تأکید بر شکست آمریکا در عرصه معادلات سیاسی جهان خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی برخلاف آمریکا و با سیاستی شفاف و زلال مقتدرانه به پیش می‌رود و همه این‌ها به برکت هدایت هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب است.

کارخانه‌ای اظهارداشت: ایشان حتی در بیمارستان نیز موضع قاطعی در‌باره این مسئله داشته و اعلام کردند که مخالفان امروز داعش، حامیان دیروز او هستند.

وی با بیان اینکه نابودی داعش بهانه و دروغی بیش نیست، گفت: آمریکا تا چندی پیش از این گروه تروریستی برای مدیریت منطقه استفاده کرده و تسلیحات نظامی خود را به آن‌ها می‌فروخت، اما امروز با آشکار شدن چهره کریهش در جهان موضع خود را تغییر داده است.

 

سخن امام درباره وحدت کلمه در منطقه ایجاد شده است

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به اینکه جایگاه آمریکا در جهان به شدت متزلزل شده، تصریح کرد: سیاست‌های این دولت استکباری با شکست و نابودی روبرو شده که نمونه آن شکست در جنگ 50 روزه غزه، سوریه و عراق است.

وی اعلام کرد: امروز به جهان ثابت شده که تسلیحات نظامی در برابر عزم یک ملت و روحیه شهادت‌طلبی شکست می‌خورد و این همان وحدت کلمه‌ و ایمان مذهبی ملت‌هاست که حضرت امام خمینی(ره) بر آن تأکید داشتند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما