وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 شهريور 1393 ساعت 08:08   |   کد مطلب: 9467
ماهواره کشتزار فتنه است
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ماهواره یکی از ابزارهای دو لبه برای استفاده مثبت و منفی است؛ گرچه امروز این وسیله کشتزار فتنه است.

به گزارش نافع،  محمدعلی پورمختار در نشست عاشقان ولایت که با حضور بسیجیان فعال در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ برگزار شد با بیان این مطلب به تعریف فتنه پرداخت گفت: فتنه یعنی حق پوشی و حرف ها و سخنان خوب زدن ولی استفاده باطل کردن و ایجاد تشویش و تردید نسبت به یک نظام.

وی فتنه را دارای انواع مختلف عنوان کرد و گفت: فتنه در همه زمان ها وجود دارد در گذشته بوده در زمان حال هم وجود دارد و از سوی دشمنان برای آینده هم طراحی و اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ ایجاد فتنه های سیاسی و فرهنگی و فکری مرتبط با مسائل نظام و اداره کشور را خطرناکتر از فتنه های ضد اخلاقی عنوان کرد و گفت: اگر مردمی مسلمان و اعتقادات دینی هم نداشته باشند در موضوع دفاع از کشور خود در موضوع فتنه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایستادگی می کنند چرا که دفاع از این موضوعات در ذات بشر وجود دارد.

پورمختار تردید آفرینی نسبت به حرکات مختلف نظام و مسئولین کشور را یکی از راهکارهای ایجاد فتنه توسط دشمن به وسیله ماهواره عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام می خواهند به وسیله عرضه حرف های به ظاهر خوب و مقایسه ای در شبکه های ماهواره ای بین مسئولین و مردم تردید ایجاد کنند.

وی گفت: اگر مردم و مسئولین در صحبت های همدیگر دقت نظر نداشته باشند ممکن است در صحبت های تعارض ببینند و به یکدیگر بدبین شوند و دشمن را به هدف خود نزدیکتر کنند.

پورمختار با بیان اینکه دشمن به وسیله شبکه های معاند ماهواره ای به دنبال ایجاد تردید در ذهن مردم نسبت به تصمیم گیری ها و سخنان رهبر انقلاب است گفت: این گونه تردید آفرینی مختص این زمان نیست چرا که در تاریخ صدر اسلام، اعوان و انصار معاویه لعنه الله علیهم نیز به وسیله سخنرانی از سادگی مردم سو استفاده کردند و بین مردم و ولایت فتنه ایجاد کردند.

وی به نقش تردید آفرینی دو شبکه ماهواره ای فارسی زبان بی بی سی و صدای آمریکا(VOA) در مخاطبان خود اشاره کرد و گفت: با دقت در اخبار و تحلیل های این دو شبکه به این مسئله پی می بریم که چگونه این شبکه ها به صورت بسیار ظریف و دقیق اخبار نادرست را با سخنان حق در هم می آمیزند و به خورد مخاطب می دهند.

دیدگاه شما