وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 ساعت 12:27   |   کد مطلب: 9451
کمبود پیست اسکیت در همدان جبران شود
رئیس هیئت اسکیت همدان با بیان اینکه در همدان به هیچ وجه پیست اسکیت وجود ندارد، گفت: اسکیت بازان را با استفاده از هزینه‌های گزاف برای تمرین به شهرهای همجوار می‌بریم.

سعید عبدالله‌زاده ، با بیان اینکه زیرساخت‌های این رشته در همدان فراهم نیست، اظهار کرد: چه قدر باید هزینه کنیم و هماهنگی با خانواده‌ها داشته باشیم تا بتوانیم ورزشکار خود را برای تمرین به شهر اراک ببریم اگر یک پیست در استان همدان وجود داشت به طور قطع این مشکلات برطرف می‌شد.

وی افزود: ما انتظاری از اداره کل ورزش و جوانان استان نداریم چون تا حد امکان حمایت‌ها را انجام داده‌اند و بودجه این اداره نیز محدود است اما از اعضای شورای شهر و شهرداری انتظار داریم تا فقط یک زمین در اختیار ما قرار دهند حتی هزینه ساخت را هم نمی‌خواهیم.

رئیس هیئت اسکیت همدان با اشاره به جذب اسپانسر عنوان کرد: اگر این زمین تنها با کسب اجازه بهره‌برداری در اختیار هیئت اسکییت قرار بگیرد ما با جذب سرمایه‌گذار و اسپانسر آغاز به ساخت پیست می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همانطور که در اطراف پارک‌ها وسایل بدنسازی و تفریحی ایجاد می‌کنند انتظار ما این است که فضایی نیز برای ورزش جذاب اسکییت فراهم شود.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه ورزشکاران خوبی در استان همدان داریم، گفت: از 20 نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی کشور گاهی نصف آنها از همدان هستند که این نشان از قدرت و ظرفیت بالایی این رشته در استان است.

وی با اشاره به تیم اسکیت هاکی همدان در لیگ برتر، بیان کرد: مگر چند تیم ورزشی در استان همدان وجود دارد که قهرمان لیگ برتر شده باشد رشته اسکیت هاکی که با اسکیت، هاکی بازی می‌کنند رشته بسیار پر هزینه‌ای است و قیمت چوب و کفش آن بالا است و این در حالی است که منابع هیئت محدود است.

رئیس هیئت اسکیت همدان درباره جایگاه استان در کشور گفت: همدان همیشه در تمامی مسابقات حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است و تمام استان‌ها مایل هستند که با تیم همدان و ورزشکاران همدان یک بار مسابقه بدهند و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های این رشته در استان همدان به طور قطع می‌توان قول داد که همدان تبدیل به پایلوت این رشته ورزشی در کشور می‌شود.

منبع:تسنیم

دیدگاه شما