وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 شهريور 1393 ساعت 08:51   |   کد مطلب: 9418
 استفاده از ظرفيت گردشگري غار عليصدر براي فعاليت‌هاي فرهنگي
فرماندار کبودراهنگ گفت: غار عليصدر به دليل ظرفيت‌هاي موجود در آن پايگاه خوبي براي انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي است.

به گزارش نافع، احسان قنبري در جلسه ستاد احیاامربه معروف  كه با حضور جمعي از مسؤولان ارشد استان و شهرستان در محل مجتمع عليصدر برگزار شد، افزود: با توجه به اينكه غارعليصدر بزرگترين غار آبي جهان است و هر ساله بيش از يك ميليون نفر از اين غار بازديد مي‌كنند يك ظرفيت و فرصت بسيار خوبي مي‌باشد تا بتوانيم در راستاي ترويج احكام اسلامي گام برداريم.
قنبري عنوان كرد: همه دستگاه‌هاي اجرايي و مديريت شركت سياحتي عليصدر بايد دست به دست هم دهيم تا بتوانيم در راستاي امربه معروف و نهي از منكر در اين مكان كه از همه نظر حائز اهميت است حركت كنيم.
وي با اشاره به اينكه اكثر كاركنان غار از روستائيان هستند، بيان كرد: اين مهم در راستاي اشتغال شهرستان و بخش بسيار با اهميت است و بايستي در اين راستا برنامه‌هاي دقيق و منسجمي براي آموزش افراد داشته باشيم.
يداله ابراهيم‌خاني، معاون ادارات و كارخانجات ستاد امر به معروف ونهي از منكر شهرستان نيز در ادامه به عملكرد اين ستاد اشاره كرد و گفت: شوراهاي امربه معروف و نهي از منكر در بيش از 45 اداره، 15 مجتمع آموزشي، 5 كارخانه بزرگ از جمله شركت فولاد ويان و نيروگاه شهيد مفتح تشكيل جلسه داده است.
وي ابراز كرد: برگزاري كلاس اخلاق براي مديران، برگزاري نماز جماعت در سطح 21 اداره، برگزاري نماز جماعت در پارك لاله كه مورد استقبال مسافران قرار گرفت، تهيه و انتشار نشريه در خصوص امر به معروف و نهي از منكر با مشاركت دانشگاه پيام نور كبودراهنگ از ديگر فعاليت‌ها و عملكردهاي اين شورا است.
ابراهيم‌خاني از ديگر عملكرد‌هاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر به فضاسازي شهر و سردر ادارات در مناسبت‌هاي مختلف، برگزاري نمايشگاه عفاف و حجاب و تشكيل شوراي فرهنگي اشاره كرد.
در پايان برنامه با اهداي لوحي از طرف معاون سياسي، امنيتي استاندار همدان از زحمات فرماندار كبودراهنگ براي برگزاري باشكوه برنامه‌هاي ارتحال حضرت امام خميني(ره) قدرداني شد.

دیدگاه شما