وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 ساعت 15:47   |   کد مطلب: 10395
رييس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي همدان:
رونق صنعت گردشگري با رويكرد فرهنگي در اولویت قرار گیرد
رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان بر رونق صنعت گردشگري با رويكرد فرهنگي تأکید کرد.

رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان  بر رونق صنعت گردشگري با رويكرد فرهنگي تأکید کرد.

به گزارش نافع، محمد تبریزی در نشست بررسي طرح هاي دو سرمايه گذار در كميسيون اقتصاد سرمايه گذاري و گردشگري شورا گفت: ارتقاي سطح فضاي كسب و كار و سرمايه گذاري در همدان از اولويت هاي مهم شوراي چهارم است.

وی با تاكيد بر اينكه در جذب سرمايه گذاران نبايد فرصت سوزي كرد، افزود: عدم حمايت از سرمايه گذاران ، موجب كاهش انگيزه در سرمايه گذاران مي شود.

تبریزی با اشاره به پتانسيل هاي شهر همدان در صنعت گردشگري، اضافه كرد : محور گنجنامه و عباس آباد از جمله نقاطي از شهر است كه با توجه ويژه به اينگونه نقاط مي توان در رونق اقتصادي شهر گام برداشت.

رييس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان بر ايجاد فضاهاي تفريحي، اقامتي و گردشگري در محور گنجنامه و عباس آباد تاكيد كرد و گفت: اين اقدامات بايد با مطالعات لازم و در خور شأن پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين انجام شود.

محمد تبريزي با اشاره به پیشینه تاریخی همدان افزود: ايجاد فضاهاي تفريحي و گردشگري در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باید با رويكرد فرهنگي باشد چرا كه اين اقدام در تشويق و جذب سرمايه گذاران بسيار تاثيرگذار است.

تبريزي با اشاره به اينكه خرد جمعي اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان بر حمايت سرمايه گذاران با ايجاد بسترهاي لازم است، اظهار كرد: حمايت از طرح ها و اقدامات استاندارد كه عارضه اي بر سيما و منظر و ترافيك شهري نداشته باشد امری ضروری است.

این مسئول با تأکید بر اینکه تائید يك سرمايه گذار نفي سرمايه گذار ديگر نيست، ابراز داشت: حمايت سرمايه گذاران بايد با ضوابط و ساختارهاي لازم انجام شود.

وی با بيان اينكه مشكلات سرمايه گذاران بايد به صورت منطقي برآورد شود ، اضافه كرد: اسناد مالكيت هايي كه در سرمايه گذاريهاي مشترك مشكل دارد بايد هر چه سريعتر رفع 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما