وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 شهريور 1393 ساعت 10:30   |   کد مطلب: 9357
آیین استقبال از پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در همدان برگزار شد
آیین استقبال از پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) همزمان با شب میلاد ثامن الحجج در قالب طرح ˈزیر سایه خورشیدˈ در میدان امامزاده عبدالله همدان برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا مشاور عالی مقام معظم رهبری در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور شامگاه شنبه در این آیین با اشاره به شخصیت برجسته امام رضا (ع) گفت: اگر کسی بخواهد رضایت خداوند را داشته باشد ابتدا باید رضایت علی بن موسی الرضا را جلب کند.

حجت الاسلام والمسلمین ˈعلیرضا مستشاریˈ افزود: رضا به این معنی است که رضایت خداوند با خشنودی و رضایت امام رضا (ع) میسر می شود.

وی گفت: امام رضا (ع) افزون بر این فریاد رس نیز هست و حتی در شرایطی که کسی گرفتار باشد و فریادرسی نداشته باشد امام رضا (ع) کمکش می کند.

حجت الاسلم مستشاری تصریح کرد: ماموریت امام رضا (ع) رافت و محبت به خلایق است بنابراین با رویی گشاده از زائرانش استقبال کرده و حاجت روایی می کند.

پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)در قالب کاروانی شامل خدام حرم امام رضا(ع) شب میلاد خجسته ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و همزمان با دهه کرامت، وارد همدان شد و مورد استقبال شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت قرار گرفت.

دیدگاه شما