وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 شهريور 1393 ساعت 23:59   |   کد مطلب: 9259
آغاز توزیع کتاب‌های دوره متوسطه در همدان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان در مورد توزیع کتاب‌های درسی در سطح مدارس استان گفت: کتاب‌های درسی در دوره ابتدایی، فنی‌وحرفه‌ای، کاردانش و پیش‌دانشگاهی از طریق ادارات توزیع می‌شود.

محمد بداغی افزود: توزیع کتاب‌های دوره متوسطه اول و متوسطه دوم قسمت نظری نیز از طریق کتاب‌فروشی‌های مجاز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: امسال وضعیت توزیع کتاب‌های درسی نسبت به سال گذشته بهتر است. ارسال کتاب‌های درسی از ابتدای تیرماه از تهران آغاز شده است و تا 15 شهریورماه از طریق انبار کتاب استان به ادارات ارائه می‌شود و از این تاریخ  تا اواخر شهریور بین مدارس توزیع و در روز اول بازگشایی مدارس کتاب‌ها تحویل دانش‌آموزان می‌شود.
 این پروسه زمانی در مقطع متوسطه اول (راهنمایی سابق) و متوسطه دوم نظری از 15 شهریورماه از طریق کتابفروشی‌های مجاز سراسر استان انجام می‌شود.
به گزارش همدان پیام، بداغی افزود: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد هرچند امسال تلاش می‌کنیم زودتر از مهر کتاب‌ها به دست دانش‌آموزان برسد.
وی ادامه داد: قیمت کتاب‌ها، قیمت‌های مصوب پشت جلد است طبیعتاً افزایش هر ساله قیمت‌ها پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همچنین گفت: برای 15 هزار دانش‌آموز مناطق محروم در سطح استان پکیجی شامل پنج دفترچه دانش‌آموزی به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که همزمان با کتاب‌های درسی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
وی تعداد دانش‌آموزان استان همدان را در سال گذشته 282 هزار نفر عنوان کرد که از این تعداد 51 درصد ابتدایی و 49 درصد دوره اول و دوم متوسطه بودند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما