وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393 ساعت 15:37   |   کد مطلب: 9216
 آرامش و امنیت مهمترین نیاز جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: اختلافات احزاب براساس اختلاف سلیقه است که باید با روشنگری و روشنفکری اختلافات را کنار گذاشته و برای تسهیل امور در جامعه گام برداشته شود.

آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان افزود: عده ای خود را اصلاح طلب و عده ای دیگر اصولگرا خطاب می کننند اما چرا بین این دوحزب اختلافاتی بوجود آمده است؟

وی اضافه کرد: اختلافات این دو گروه براساس اختلاف سلیقه است که باید با روشنگری و روشنفکری اختلافات را کنار گذاشته و برای تسهیل امور در جامعه گام برداشته شود.

وی افزود: اصلاح طلبان و یا اصولگرایان باید عقل را سرلوحه امور قرار دهند و اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

وی با بیان اینکه انسانها باید عقل را پیشه راه خود قرار دهند، افزود: استکبار جهانی به علت نداشتن عقل کشت و کشتار می کنند، در حالیکه اگر عقل داشته باشند هیچگاه خون و خونریزی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: در عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و خانواده اگر اصول و دیدگاه ها بر اساس عقل صورت گیرد همه کارها درست پیش می رود.

وی همچنین با اشاره به شکست ظلت بار صهیونیست و استکبار جهانی علیه مردم بی دفاع فلسطین تصریح کرد: این شکست طعم تلخی را بر کام این خونخواران نهاد و آنان را سرافکنده سرنگون کرد.

وی تشکیل گردانهای بسیج بیت المقدس در کشور را حرکتی مثبت برای دفاع از مردم بی دفاع فلسطین دانست و افزود: حضور بسیجیان مانور قدرت و نمودار عزت و مکتب اسلام است.

گفتنی است قبل از نماز پر برکت جمعه رزمندگان بسیجی گردانهای بیت المقدس همدان به حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین و پیروزی این مظلومان با شرکت در راهپیمایی ندای الله اکبر سردادند.

راهپیمایان که از مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریعتی و حسینیه امام خمینی (ره) حرکت کردند خواستار آزادی قدس شریف بودند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در پنج بند نیز قراءت شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما