وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 شهريور 1393 ساعت 08:33   |   کد مطلب: 9195
دیدار اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند با امام جمعه
همزمان با هفته دولت اعضا شورای اداری شهرستان نهاوند جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری با امام جمعه این شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) دیدار کردند .

در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند با تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت : ارزش کار انسان در خدمت به خلق خداست و مسئولان نظام می توانند با انجام یک فریضه انسانی به خلق خدا خدمت کنند .
وی گفت: مسئولیت فرصتی برای خدمت گزاری است که باید از این فرصت برای آخرت خود استفاده کنیم.
امام جمعه نهاوند شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای مناسبی برای دولتمردان عنوان نمود و افزود:  این دو شهید بزرگوار دارای ارزشهای فردی و اسلامی  می باشند که می توان با تاسی از ویژگیهای آنها در زمینه خدمت بیشتر به مردم استفاده نمود.
وی افزود: در همه جای دنیا سعی و تلاش دولت ها بر این است که فقط معیشت و امنیت مردم را تامین نمایند اما در جمهوری اسلامی این دو مقوله وسیله ای برای احیای معنویت هستند که دولتها به آن پرداخته اند .
در ادامه این مراسم امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حمایت مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید بر اساس عملکرد مثبت دولت بوده و ایشان فرمودند که از همه توانم برای کمک به دولت استفاده میکنم و به مسئولان بلند پایه دولت یازدهم اعتماد دارم.

وی افزود: اظهار رضایت رهبری معظم انقلاب از خدمات دولت و عملکرد آن مایه دلگرمی و تلاش مضاعف همه دولتمردان برای خدمت بیشتر به مردم است.

فرماندار نهاوند گفت: در حوزه سیاست خارجی نیزبا حفظ اصول انقلاب ، مصالح مردم و کشور و مقابله با زیاده خواهی های آمریکا به دنبال احقاق حقوق ملت ایران بوده و در این راستا توانسته با اقتدار بخشهایی از اموال بلوکه شده ایران را آزاد نماید.
وی با اشاره به اینکه بعد از کشاورزی، گردشگری از محور های مهم توسعه استان تلقی میگردد گفت : برای جذب گردشگر امکانات روشنایی، آسفالت جاده، ایجاد سکوهای نشیمن، امنیت منطقه و امکانات مخابرات در سراب های گیان و گاماسیاب فراهم نمودیم و امیدواریم این فعالیت ها باعث رونق گردشگری در شهرستان شود.

دیدگاه شما