وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393 ساعت 12:11   |   کد مطلب: 9109
نتیجه محاکمه آقازاده‎ها باید به اطلاع مردم برسد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی باید محاکمه آقازاده‎ها در بحث اقتصادی مانند سایر افراد به اطلاع مردم رسیده شود.

احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار نافع در ملایر با اشاره به اینکه باید وحدت در بین دستگاه‎های مختلف نسبت به گذشته بیشتر شود، اظهار کرد: با توجه به حرکت‎های اخیر گروه‎های مختلف از جمله داعش در منطقه باید مراقب باشیم که بین سه قوا اختلافی بوجود نیاید تا دشمن بتواند از این فرصت به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظرهایی بین قوا وجود دارد اما نباید اجازه داد که این اختلاف نظرها به اختلافات بین دستگاه‎ها کشیده شود، افزود: نباید اختلافات باعث شود که مشکلات اصلی مردم درباره معیشت، اقتصاد و مسائل فرهنگی فراموش شود و بهتر است به جای نقد یکدیگر با ادبیات غیرمعقول به فکر مردم باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبنای ما استقلال است و که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب اسلامی به دست می آید، و باید مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی به محاکمه مهدی هاشمی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی باید محاکمه آقازاده‎ها در بحث اقتصادی مانند سایر افراد به اطلاع مردم رسیده شود.

آریایی نژاد از قوه قضائیه خواست تا در عین دقت در اجرای حکم با قاطعیت رفتار کند، ابراز کرد: به عقب انداختن محاکمه آقازاده‎ها اگر برای دقت و تحقیقات بیشتر در اجرای درست حکم باشد مورد پسند است اما اگر خدای ناکرده با نیت دیگری این کار صورت گیرد نگاه مردم نیز نسبت به قوه قضائیه تغییر می‎کند.

وی تأکید کرد: مردم خواستار اشد برخورد با مفسدان اقتصادی بوده و فرقی میان مردم عادی و آقازاده‎ها در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاه شما