وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 مرداد 1393 ساعت 08:00   |   کد مطلب: 9059
کنگره ۴۰۳ شهید اسدآباد برگزار می‌شود
امام‌جمعه اسدآباد از برگزاری کنگره ۴۰۳ شهید اسدآباد در سال ۹۳ خبر داد و گفت: ۴۰ شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر در ادارات اسدآباد شهرستان اسدآباد فعال است.

ه گزارش نافع به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام موسی حسینی مجد ظهر امروز در شورای احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد از برگزاری کنگره 403 شهید شهرستان اسدآباد در سال 93 خبر داد و اظهار کرد: در آینده نزدیک نیز کلاس درس‌های اخلاق برای مدیران شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با انتقاد از مزاحمت‌های موتورسواران در خیابان‌ها و بوستان‌های شهری گفت: نیروی انتظامی همانند گذشته باید با افراد مخل آسایش مردم برخورد کند.

امام‌جمعه اسدآباد هدف از قیام امام حسین(ع) را امر به‌ معروف دانست و گفت: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی هدف خامی است که دشمنان اسلام در سردارند و هیچ‌وقت هم به هدف خود نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهند چراکه در حال حاضر بخش عظیمی از پرونده‌های موجود در دادسراها برگرفته از تبعات منفی ماهواره‌ها و جنگ نرم دشمن است.

حسینی مجد روابط نامشروع در خانواده‌ها، نحوه پوشیدن لباس در خانواده‌ها و شیوع مصرف قلیان را زنگ خطر جامعه عنوان و تصریح کرد: در این راه نباید توپ را به زمین دیگری انداخت و باید هرکس به سهم خود با مسائل ضد فرهنگی مقابله کند.

وی ضمن اشاره به آیه قرآن مجید درباره امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: یکی از صفات برجسته مؤمنان امربه‌معروف و نهی از منکراست و درواقع این دو فریضه، غایت الدین و قوام الشریعه هستند.

امام‌جمعه اسدآباد افزود: امربه‌معروف از چنان جایگاه والایی در اسلام برخوردار است که ملاک برتری جامعه اسلامی بر دیگر جوامع است و از آنجا که خدا ملاک برتری را تقوا می‌داند، این فریضه باید باتقوای اجتماعی مرتبط باشد، یعنی هنگامی‌که در جامعه اسلامی این فریضه اقامه شود و مردم به این فریضه اقدام کنند، تقوای جامعه حفظ می‌شود و اگر ترک شود، جامعه دچار بی‌تقوایی و فساد می‌شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسدآباد نیز گفت: تاکنون 85 دستگاه ماهواره جمع آوری شده است که جمع‌آوری موتورسیکلت‌های مزاحم نوامیس و مردم و دستگیری سارقان حرفه‌ای نیز از دیگر اقدامات پلیس در هفته‌های گذشته بوده است.

داوود علی بخشی اظهار کرد: کلانتری 12 شهرستان اسدآباد نیز به‌زودی افتتاح می‌شود که این کلانتری نیز با توجه به جرم خیز بودن مناطق پایین‌شهر در این منطقه افتتاح می‌شود.

وی افزود: پلیس برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت درباره مسائل فرهنگی دارد و برنامه‌ریزی مناسب برحسب فرهنگ بومی هر منطقه در حال تدوین است.

دیدگاه شما