وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:36   |   کد مطلب: 9007
امام جمعه نهاوند در جمع حلقه‌های صالحین:
مهمترین کار شناخت فتنه‎های دشمن است
مهمترین کار شناخت فتنه‎های دشمن است
امام جمعه نهاوند گفت: واجبترین و مهمترین کار برای اعضای شجره طیبه صالحین، شناخت خطرات و فتنه‎های دشمن است

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم هیئت عاشقان ولایت و در جمع مربیان و سرگروه‎های حلقه‎های شجره طیبه صالحین اظهار کرد: امروز نسبت به گذشته در شرایط سخت فرهنگی قرار گرفته ایم و جوانان ما مسئولیت سنگینی نسبت به گذشته بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه واجب ترین و مهمترین کار برای اعضای شجره طیبه صالحین شناخت خطرات و فتنه‎های دشمن است، افزود: اگر در عرصه معرفتی و شناخت دشمن موفق نباشیم همه چیز را از دست داده اسم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه اسلام در زنان غیبت امام معصوم برای حفظ دین راهکارهایی را ارائه داده است، ابراز کرد: ارائه دو منبع اصیل قرآن و عترت راهکار هدایت مردم است و نباید فراموش کرد که این دو از هم جدا نیستند و قرآن در کنار اهل بیت می تواند نجات بخش باشد.

وی به حکومت آل سعود اشاره کرد و گفت: کسانی به نام اسلام و با ظواهر اسلامی در خدمت اهداف دشمن قرار گرفته و در باطن دشمنان اسلام را همراهی می کنند.

مغیثی تصریح کرد: عده ای به جان امت اسلامی افتاده اند و علیه شیعه، قتل شیعه را فتوا داده و امت اسلامی از آثار این فتنه ضرر می دهند.

وی با بیان اینکه علمای اسلام بر وحدت مسلمانان تأکید کرده اند، گفت: موضع مرجعیت شیعه موضع صلح و سازش و وحدت است چرا که می دانند دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان است.

امام جمعه نهاوند تأکید کرد: کسی که آگاهانه مأموریت و هدف دشمن را می فهمد و با اعمال خود به آنها کمک می کند در واقع بر طبل دشمن کوبیده است.

وی با اشاره به ظهور حضرت مهدی(عج) و فتنه‎های دجال اظهار کرد: کسانی هستند که امروز مانند دجال عمل می کنند و ظاهری صالح داشته اما در باطن تیشه به ریشه اسلام می‌‎زنند.

مغیثی به جنایات اسرائیل در ایام جام جهانی و غفلت مردم اشاره کرد و گفت: این غفلت و بی توجهی مردم جهان به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی یکی از آثار استفاده از ماهواره و تبلیغات هدفمند این منبع فساد است.

وی طلاق، اعتیاد و بسیاری از معضلات دیگر جامعه را ریشه در چشم چرانی، خیابان گردی و … دانست و ابراز کرد: هرقدر بتوانیم از دجال زمان(نظام سلطه) که با سلاح ماهواره که بر روی افکار دنیا اثر می گذارد وارد عمل شده است فاصله بگیریم مشکلاتمان کمتر می شود.

دیدگاه شما