وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 08:27   |   کد مطلب: 8986
مراسم گلریزان ورزشی‌ها به همت هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و بسیج ورزشکاران استان برای کمک به مردم غزه در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار شد.

به مناسبت ۱۷ شوال روز ورزش پهلوانی مراسم جشن گلریزان در راستای کمک به مردم بی دفاع غزه با حضور سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت الاسلام حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان، سرهنگ عروجی معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین (ع) رسول منعم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، سرهنگ پویا رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ، بابایی رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان باستانی وهیأتهای ورزشی با شکوه خاصی در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار شد .

در ابتدای این مراسم سرهنگ پویا رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۷شوال سالروز جنگ و شکست عمربن عبدود بدست امیرالمؤمنین علی(ع) ،مراتب همدردی جامعه ورزشی استان را با مردم مظلوم غزه اعلام کرد .
در ادامه حجت الاسلام حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر از برپایی این مجلس ،گرامیداشت شهدای غزه را در راستای گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی و مقاومت را برگرفته از آموزه های اسلام و ورزش پهلوانی را یادآور منش پهلوانی و سیره حضرت علی(ع)نامید و گفت: مردم بی دفاع غزه که بدون سلاح و ابزار مهم دفاعی در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند و آنان را به استیصال کشاندند شایسته هرگونه حمایت می باشند.

هیئت های ورزشی و اصناف نیز با شرکت در این جشن از مجامع جهانی خواستار موضعگیری علیه این هجوم وحشیانه شدند و حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام نمودند .

در این مراسم ورزشکاران این رشته با نوا و ضرب مرشد زورخانه به حرکات نمایشی و زورخانه ای پرداختند و در پ‍‍ای‍‍ان مبلغ ۸۵ میلیون ریال جهت کمک به مردم بی دفاع و مظلوم غزه جمع آوری شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما