وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 تير 1393 ساعت 13:54   |   کد مطلب: 8299
جشن گلریزان در همدان
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان، از برگزاری مراسم جشن گلریزان امشب (۲۳ تیر) در تپه عباس آباد همدان خبرداد.

یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: مراسم جشن گلریزان ستاد دیه مصادف با شانزدهم ماه رمضان امشب (23 تیر) در تپه عباس آباد همدان برگزار می شود.
 

وی در خصوص آزادی زندانیان امسال در مراسم جشن گلریزان، افزود: امسال 7 هزار و500 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح کشور آزاد می شوند و از این میزان 250 نفر سهم استان همدان است.
 

وی با بیان اینکه جشن گلریزان با همت شرکت سیاحتی علیصدر برگزار می شود، تصریح کرد: این در حالیست که در سال گذشته 450 میلیون تومان برای زندانیان جرائم غیرعمد در این جشن جمع آوری شد.
 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی ستاد دیه برای زندانیانی است که ناخواسته به زندان افتاده‌اند، اظهار داشت: از خیران، مردم دارالمومنین و نوع دوست همدان خواستار مساعدت های مالی برای این زندانیان هستیم.
 

روحانی منش با بیان اینکه در سال گذشته 315 نفر از زندانیان از استان همدان آزاد شدند، خاطرنشان کرد: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری 35 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
وی گفت: اکنون 183 زندانی جرائم غیرعمد با 152 میلیارد ریال بدهی در زندان های استان همدان محبوس هستندکه باید با همکاری و مشارکت مردم استان همدان این افراد به آغوش خانواده باز گردند.

منبع:شبستان

دیدگاه شما