وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1394 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 13772
جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن الغدیر تویسرکان برگزار می شود
مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان گفت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراء(س) و گرامی داشت هفته زن جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن دو هزارنفری الغدیر برگزار می شود.

به گزارش نافع، مهین نانکلی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: همزمان با ولادت بانوي مكرم اسلام روز یکشنبه 21 فروردین ماه جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن دو هزار نفری ااغدیر این شهرستان، ساعت 16 تا 18 برگزار می شود.

وی اظهار کرد: به مناسبت ایام خسته ولادت بانوی مکرم اسلام و گرامیداشت هفته زن علاوه بر جشن بزرگ میلاد در پایگاه های مقاومت حوزه نیز جشن هایی برپا می شود.

 مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان افزود: حضور گسترده بانوان بسیجی در نماز جمعه این هفته و قرائت بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، برگزاری مسابقه پیامکی، سرکشی از خانواده های معزز شهدا و تجلیل از نوجوان محجبه تویسرکانی از دیگر برنامه های این حوزه است.

نانکلی از برگزاری پیاده روی در  هفته زن خبر داد و عنوان کرد: همچنین نشست هایی با عنوان سبک زندگی فاطمی و آسیب شناسی ماهواره در این هفته برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه به ویژه در بین جوانان، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان و انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی و تبیین عفاف و حجاب دانست.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه(سلام الله علیها) الگوی بی نظیر هستی در تمامی ابعاد به ویژه در حجاب و عفاف است، گفت: تبیین شاخصه‌های دینی، سیمای حماسی حضرت زهرا(س)، فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و ترویج سبک زندگی ساده حضرت زهرا(س) از دیگر اهداف برگزاری برنامه های مختلف در هفته زن است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما