وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393 ساعت 08:44   |   کد مطلب: 8944
 5 کشته و 3 مجروح در تصادفات شب گذشته همدان
بر اثر وقوع سه فقره حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان همدان پنج نفر از هموطنان کشته و 3 نفر مجروح شدند.

به گزارش نافع، سرهنگ "محمد خيري" رييس پليس راه انتظامي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: طي يک فقره تصادف که در ساعت 19 و 30 دقيقه عصر روز گذشته در کيلومتر 2 محور نهاوند به کرمانشاه به وقوع پيوست، يک دستگاه سواري پژو پارس به رانندگي (م- ص) 21 ساله و يک دستگاه تاکسي پژو405 به رانندگي (م- ب) 35 ساله با يکديگر برخورد کردند.

وي با بيان اينکه ماموران پليس راه بلافاصله پس از مطلع شدن از اين سانحه در محل حضور پيدا کردند افزود: متاسفانه طي اين حادثه رانندگي سه نفر از هموطنانمان فوت و 2 نفر ديگر مجروح شدند که توسط يگان هاي امدادي به بيمارستان عليمراديان نهاوند منتقل شدند.

سرهنگ خيري با اظهار تاسف از اين حادثه دلخراش علت تامه اين تصادف را تجاوز به چپ از سوي راننده تاكسي پژو 405 اعلام کرد.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: در حادثه ديگري که در ساعت 18 و 10 دقيقه درکيلومتر 8 محور ملاير به آورزمان رخ داد نيز يک دستگاه سواري پرايد واژگون و راننده 30 ساله آن در دم فوت و سرنشين ديگرآن نيز مصدوم و به بيمارستان امام حسين ملاير منتقل شد که کارشناس پليس راه علت تامه اين حادثه واژگوني را تخطي از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

وي در ادامه عدم استفاده از کلاه ايمني را عامل مرگ راکب موتورسيکلتي عنوان کرد که در آخرين ساعات شب گذشته در کيلومتر 5 محور خاکي تويسرکان به کنگاور طي طريق مي کرد و بعلت عدم توجه کافي به جلو واژگون شد.

رييس پليس راه انتظامي استان همدان در خاتمه با بيان اين مطلب که در فصل تابستان استفاده از موتورسيکلت در محورهاي روستايي و بالاخص توسط کشاورزان افزايش چشمگيري دارد اظهار داشت: علي رغم تلاش و آموزش پليس راه به اين افراد که در مساجد روستايي و توسط راهوران محله انجام مي پذيرد و توزيع کلاه ايمني رايگان به روستاييان موتورسوار باز هم شاهد افزايش سوانح اين وسيله هستيم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما