وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 11:09   |   کد مطلب: 8924
اپلیکیشن موبایل اندرویدی
شاید برای شما هم مثل من اتفاق افتاده باشد که از تمام شدن سریع باتری گوشی خود گلایه‌مند باشید و هرکاری هم کرده باشید، باز هم مشکل باتری پابرجا باشد! یا به دلیل تمام شدن باتری گوشی خود، یک مکالمه مهم یا دیدن یک ویدیوی زیبا را از دست داده و از این وضع خسته شده‌اید! برای رفع این مشکلات همراه ما باشید.

JuiceDefender

batter-savers-1

اپلیکیشنی با گزینه‌های ظاهرا بی پایان! اگر از مشترک‌های رایگان این اپلیکیشن باشید به شما اجازه می‌دهد تا برخی از مهم‌ترین ارتباط‌های گوشی خود را کنترل کنید، نظیر ارتباط وای‌فای یا بلوتوث.

جویس دیفندر حالت‌های از پیش تعیین شده‌ای مانند حالت مهاجم یا تناسبی را دارد که اجازه می‌دهد نحوه روشن ماندن برنامه طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده باشد یا تصمیم بگیرید که کدام برنامه‌ها در بک‌گراند فعال باقی بمانند.

JuiceDefender در ۳ نسخه مختلف با افزونه‌های متنوع برای تامین نیازهای شما تولید شده است. در کنار نسخه رایگان آن نسخه‌های Plus با ۱.۹۹ دلار و Ultimate با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رسند.

به طور مثال در نسخه Plus برای شما قابلیت‌های شخصی‌سازی تنظیمات و پروفایل و تنظیم متناسب با روشن بودن وای‌فای یا عمکلرد مناسب در هنگام شب وجود دارد.

ویژگی‌های برجسته Battery defender:  دارا بودن نسخه‌های متنوع متناسب با نوع نیاز کاربران, پروفایل کاربری, برنامه‌ریزی و ابزارهای تشخیص روشن یاخاموش بودن اتصال وای‌فای یا بلوتوث.

Battery Defender

batter-savers-2

از برجسته ترین ویژگی های Battery Defender ارائه افزونه‌ها و قابلیت‌های بسیار در نسخه رایگان آن است که شما می‌توانید همه آنها را در نوار اطلاع‌رسانی (notification bar)کنترل کنید که بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

Battery defender دسترسی شما به بخش های مختلف را به سرعت امکان‌پذیر می‌کند.

این اپلیکیشن امکان دسترسی سریع به بخش‌های وای‌فای, بلوتوث, GPS و بخش انتقال اطلاعات در گوشی میسر می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب آن دارا بودن سیستم اسکن هوشمند است که هر15 دقیقه وضعیت وای‌فای و بلوتوث راچک می‌کند و در شب نیز گوشی را به حالت Sleep می‌برد که مناسب کاربرانی است که در هنگام خواب، می‌خواهند گوشی‌شان نیز بخوابد و صدایی از آن تولید نشود.

ویژگی‌های برجسته Battery Defender:حالت Sleeping, بررسی ارتباطات گوشی, مناسب برای افرادی که در کنار گوشی خود نمی‌خوابند.

Go Battery Saver & Power Widget

batter-savers-3

ویجت محافظ باتری که توسط تیم GO DEV تولید شده دارای یک نوار مخصوص برای دسترسی به حالت‌های از پیش تعیین شده است که مناسب برای افرادی است که تمایل به حالت استاندارد ندارند, همچنین دارای 2 بخش جداگانه برای ساختن تنظیمات شخصی است.

Go Battery Saver همواره گوشی شما را اسکن می کند و اپلیکیشن‌های پرمصرف را شناسایی کرده و اطلاع می‌دهد و به شما پیشنهاد می‌دهد که کدام نرم‌افزارها بهتر است روشن یا خاموش بشوند که خود این قابلیت می‌تواند عمرباتری را حتی بیش از 1 ساعت افزایش دهد.

قابلیت‌های بیشتر آن در نسخه پولی اپلیکیشن با قیمت 4.99 دلار است که تبلیغات آزاردهنده را ندارد و قابلیت برنامه‌ریزی تنظیمات را دارا است و امکان کنترل بیشتر بر روی وای‌فای, بلوتوث و پردازنده را می‌دهد. شما می‌توانید تم مخصوص GO DEV را به منظور تنظیمات بهتر و ظاهری شکیل‌تر برای صفحه نمایش خود انتخاب کنید که دارای تنظیمات نوار اطلاع‌رسانی نیز هست.

ویژگی‌های برجسته Go Battery Saver: ویجت‌های دستی, امکان استفاده از حالت‌های مختلف برای کاربران متفاوت گوشی, رابط کاربری زیبا و ساده, آپدیت مرتب اپلیکیشن.

AutoRun Manager

batter-savers-4

AutoRun Manager بالاترین ریسک را در میان این لیست ۵ تایی دارد چرا که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن‌هایی که به صورت خودکار بعد از بالاآمدن گوشی اجرا می شوند را می‌دهد.همانند اپلیکیشن های قبلی AutoRun Manager دارای 2 حالت پایه و پیشرفته متناسب با نیاز کاربران است. درحالت پایه پس از بالا آمدن گوشی یک سری تنظیمات به صورت خودکار اجرا می‌شود که پیشنهاد می‌شود تنظیمات اصلی گوشی را بدون دست زدن باقی بگذارید. در حالت پیشرفته به شما امکان کنترل بهتر بر روی ویجت‌ها و قابلیت‌های ارتباطی گوشی را می‌دهد.

نسخه رایگان آن دارای تبلیغات است که می توانید با 3.99 دلار آن را خریداری کنید و در نسخه پیشرفته شما می‌توانید تا ۱۰ نوع گیرنده ارتباطی را کنترل کنید. پیشنهاد می‌شود افزونه موسوم به «Chuck Norris mode» نیز خریداری بشود تا تمامی ویژگی‌های کنترلی در حالت پیشرفته قرار بگیرد.

ویژگی های برجسته AutoRun Manager: جلوگیری از اجرای خودکار اپلیکیشن‌های مزاحم, حالت ۲ کاربره, مدیریت دقیق اپلیکیشن‌های اجرا شده بلافاصله بعد از بالا آمدن گوشی, داشتن افزونه Chuck Norris.

Tasker

batter-savers-5

Tasker در این لیست, اپلیکیشنی است که می‌تواند گوشی شما را از حالت مکانیزه و دستی به حالت تمام اتوماتیک تبدیل کند! قابلیت‌های تنظیمات و برنامه‌ریزی حالات شب و روز آن فوق‌العاده است.

بخاطر دارا بودن کنترل های بسیار دقیق بر روی تمامی ویژگی‌های اندرویدی گوشی، از مکالمات تلفنی گرفته تا نحوه کنترل سایر اپلیکیشن‌ها مخصوصا صوتی و تصویری, Tasker به یک ابزار قابل تحسین تبدیل شده است. حتی برخی از تنظیمات مربوط به Chromecast که از مودم دانگل با پورت HDMI استفاده می‌کند نیز توسط این اپلیکیشن کنترل می‌شود.

ویژگی‌های برجسته Tasker: تنظیمات خودکار متناسب با روز یا شب بودن و مکان, تنظیمات اتوماتیک برای پیام‌ها و مکالمات, رابط کاربری دقیق و ساده.

دیدگاه شما