وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 09:27   |   کد مطلب: 8919
خبرنگاران مانند دوربین های مدار بسته مردم هستند
رییس خانه مطبوعات استان همدان گفت:خبرنگاران مانند دوربین‌های مداربسته مردم هستند که اگر این مزیت را از آن‌ها بگیرند، آن رسانه بی ارزش است.

محمدرضا عارفˈ در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر گفت: بهترین خدمت به مردم این است که اجازه دهیم نشریات و رسانه ها زنده، پویا و پرسشگر باشند.
وی با تاکید بر اینکه آزادمنشی، استقلال، آزادمردی و صداقت باید در سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد اظهار داشت: خبرنگاران مانند دوربین های مدار بسته مردم هستند که اگر این مزیت را از آنها بگیرند، آن رسانه بی ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین خدمت به مردم این است که اجازه دهیم نشریات و رسانه ها زنده، پویا و پرسشگر باشند.

عارف ابراز امیدواری کرد: با تلاش و نگاه ویژه دولت و تلاش کارشناسان در استان، گام های مثبتی برای حل مشکلات رسانه ها و خروج آنها از این وضعیت برداشته شده و وضعیت مطلوب تر خواهد شد.

رییس بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز خبرنگاران را رابط خوبی برای انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات بین مردم و مسوولان دانست و گفت: افکار عمومی بالاترین حرف را در جامعه می زند و به طور حتم، خبرنگاران رابط اصلی این افکار هستند.

ˈبهمن نعمت گرگانیˈ بیان داشت: هر روز جنبه تخصصی کار خبرنگاران بیشتر حس می شود و این قشر تاثیرگذار جامعه باید با قویتر کردن ارتباط خود، به صورت تخصصی و با حضور در همه حوزه ها، کار را پیگیری کرده و اثر گذار باشند.

وی وظیفه خبرنگاران در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم را بسیار مهم برشمرد و افزود: ارتقا و افزایش شاخص های سلامت، همکاری همه اقشار جامعه را می طلبد و رسانه ها باید همواره جنبه مثبت امر را دیده و منعکس کنند.

رییس تامین اجتماعی ملایر نیز خبرنگاران را تجسم امانت، مسوولیت، تعهد و دلسوزی دانست و اظهار داشت: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های خبرنگاران است که تصویرگر زمان خویش هستند.

ˈمحمدتقی نجارزادهˈ گفت: اصحاب رسانه به خوبی نقش خود را در داخل و خارج از کشور ایفا کردند و اگر خدمات دولت، ارگان ها و نهادها را به مردم ارایه نکنند، به طور حتم مردم از این خدمات بی اطلاع اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حمایت خبرنگاران باید بتوانیم خدمات 18 گانه سازمان تامین اجتماعی را به مردم معرفی کرده و در اجرای طرح تحول نظام سلامت دولت را یاری دهیم.

نجارزاده اضافه کرد: در حال حاضر، 30 هزار بیمه شده اصلی در شهرستان ملایر داریم که با افراد تبعی، بیش از 80 هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

معاون اداره تامین اجتماعی ملایر نیز بیان داشت: هم اکنون که صاحبان زر و زور و تزویر، ظلم و ستم های بی شماری را به مردم روا می دارند، رسانه ها هستند که این ظلم ها را در جهان به تصویر می کشند و واقعیت ها را درست و صادقانه برای مردم بیان می کنند.

ˈتورج استجلوˈ با بیان اینکه شغل خبرنگاران نیاز به شهامت، عدالت و از خودگذشتگی دارد، افزود: شغل خبرنگاران از آن جهت دارای جایگاه ویژه و برجسته ای است که اگر تصویر آرایی آنان نبود، چه کسی می توانست حضور حماسی مردم را در صحنه های مختلف کشور به تصویر بکشد.

استجلو با اشاره به خدمات گسترده سازمان تامین اجتماعی و ارتقای روز به روز این خدمات گفت: قانون گرایی را رسالت و ظیفه خطیر خود می دانیم و در راه ارایه خدمات مطلوب به مردم، از هیچ خدمتی فروگذار نمی کنیم.

در این آیین از خدمات خبرنگاران و فعالان نشریات شهرستان تقدیر شد.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر، در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

دیدگاه شما